nedeľa, 19. januára 2014

B-day girl

Yesterday it was the day when I had my brithday again! No, I won't tell you which one :D That's why I chose the number 1 for my birthday cake and everybody asked me why, it's on the imagination of everybody to find the answer :D My decision was as well influenced by the fact that the suitable numbers for my age were just too much for how I feel :D The celebration was on Friday evening, it was very nice, cause I spent it with my best friends, we started to celebrate at my house and later we moved to the disco..We went to the city near my village, they made another new disco, so we were curious how it would be. We expected it not to be something big and special, but also we didn't expect so little..Never mind. We had fun anyway :) Also when you know how are the parties abroad, you will never look the same at the parties in Slovakia :D Do you have your favourite disco club? Where it is?

Včera som mala narodky! Zas! Nie, neprezradím vám, že ktoré v poradí :D To preto som si vybrala číslo 1 na moju narodeninovú tortu, každý sa pýtal prečo, odpoveď nech si každý domysli :D..Moje rozhodnutie bolo tiež ovplyvnené tým, že proste som nechcela kúpiť čísla adekvátne môjmu veku, zdalo sa mi veľa na to, ako sa cítim :D Oslava bola už piatok večer, bolo to super, lebo som ju strávila s mojimi naj kamošmi, začali sme oslavovať u mňa doma a neskôr sme sa presunuli na diskotéku..Išli sme do mesta neďaleko mojej dediny, nedávno tam urobili novú disko, tak sme boli zvedaví, ako to tam vyzerá..Neočakávali sme nič špeciálne a veľkolepé, ale zas ani tak málo :D Nevadí..Zabavili sme tak, či tak:) Taktiež keď viete, na akej úrovni sú párty v zahraničí, už nikdy sa nebudete pozerať rovnako na párty na Slovensku :D Ja ani na Slovensku svoj obľúbený klub nemám :( Kde je pre vás ten najlepší disko klub, kde sa zabavíte? Odporučte niečo, nech viem, kam ísť nabudúce:)




At the ´disco club´ :D

With my Nikuška

Dress- Tally Weijl



My best friends ♥





2 komentáre:

  1. Podobne aj ja oslavujem, čo sa torty týka. Od 19- stky každý rok jej výročia. Takže na torte je jednotka, dvojka, trojka,... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hahhaa, tak asi si jedina, co ma chape :D lebo vela ludi doteraz nechape, preco som si dala jednotku :D

    OdpovedaťOdstrániť