štvrtok, 16. januára 2014

Because today was my exam!

It's very difficult to take photos by self-timer because of lack of my practice, but I put my effort and this is the result :D I'm pretty sure that all outfit would look much better with ankle boots with heels, but knowing the day of running was waiting me, I chose something comfortable..Anyway I had a marathon to train in the morning, so my choice was excellent, in the other choice I would miss my exam !!! And what about you? As well are u having stressful exam time ??

Je veľmi náročné fotiť so samospúšťou, lebo vôbec v tom nemám prax, ale dala som si námahu a toto je výsledok :D Som si istá, že všetko by vyzeralo lepšie s kotníkovými čižmičkami na podpätku, ale keďže ma čakal celý deň behania, tak som radšej zvolila niečo pohodlné..Aj tak som musela ráno utekať na vlak, takže obuv som vybrala dosť dobre, lebo inak by som nestihla skúšku!!! A čo vy? Tiež skúškujete?

sweater-Springfield, skirt-Tally Weijl, boots- Mixer





3 komentáre:

  1. veľmi pekný svetrík ;)
    ....a tiež skúškujem, zatiaľ celkom úspešne a tiež radšej bez opätkov ( šlapať na štvrté poschodie by som v opätkoch a v strese asi nedala) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem pekne, bol to darček na Vianoce:) Tak dúfam, že všetky skúšky úspešne dáme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nice sweater! :*
    GIVEAWAY ON MY BLOG! http://landing-in-fashion.blogspot.gr/2014/01/landing-no59-giveaway-win-iconomesis.html#more

    OdpovedaťOdstrániť