streda, 22. januára 2014

Delicious raw breakfast


Raw food just fascinates me!! Where do I get inspiration from every day? From the group of raw food on Facebook as their fan plus I have some friends who prefer to eat healthily like me:) Despite the fact not being raw foodist neither vegan or vegetarian, I love to read recipes from that area and to put them into my healthy lifestyle. This morning I remembered the recipe I saw in the group, I'm not sure whether it's the same as they presented it but it was totally delicious how I made it and from now it's my favourite breakfast! Try it and write me how it was:)

RECIPE
Ingredients:
2 green apples
1 table spoon poppy seeds
1 table spoon honey
walnuts 
Directions:
Wash the apples, peel them and shred into a bowl. Put on top the poppy seeds, the walnuts how much you like and gradually spill the honey to be everywhere. That's it :) 

Surová strava ma proste fascinuje:) Odkiaľ čerpám každodennú inšpiráciu? Som fanúšik Raw Food stránky na Facebooku a mám aj kamarátov, ktorí dávajú prednosť zdravému jedlu tak ako ja :) Napriek tomu, že nie som raw foodistka, vegánka ani vegetariánka, zbožňujem čítať recepty z tejto oblasti a zaraďovať ich do môjho zdravého životného štýlu. Dnes ráno som si spomenula na recept, ktorý som videla v skupine, neviem, či som to spravila presne ako oni, ale bolo to vynikajúce a odteraz to patrí medzi moje najobľúbenejšie raňajky! Vyskúšajte to a napíšte mi, ako vám to chutilo:)

RECEPT
Ingrediencie:
2 zelené golden jablká
1 PL maku
1 PL medu
vlašské orechy
Postup:
Umyte jablká, očistite ich a nastrúhajte do misky. Nasypte na vrch mak, orechy podľa toho, koľko máte radi a postupne rozlievajte med tak, aby bol všade. Hotovo:) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára