utorok, 28. januára 2014

Lila & Beige


Again I had to wear polite and suitable clothes for the exam. This outfit is not exactly my style to choose it for a normal day, but I must say I felt very comfortable cause a new shirt is really a good material ( and if I tell you how much it was you won't never believe :D ) and trousers as well, almost 100% cotton. Always I have a problem to combine that beige colour of trousers with some other colour, but with this shirt I was very sure it would go together. I'm afraid to match it with some neon colours so better I'm staying with neutral ones as for example light lila is:) Which colour would you recommend me to combine with beige to look interesting and not something boring?

Zas a znova som si musela obliecť slušné a vhodné oblečenie na skúšku. Tento outfit nie je presne môj štýl, ktorý by som si zvolila na bežný deň, ale musím povedať, že som sa v ňom cítila veľmi pohodlne, pretože nová košeľa je z dobrého materiálu( a keď vám poviem, koľko stála, nikdy neuveríte:D) a nohavice tiež, skoro 100%-ná bavlna Bohužiaľ, vždy mám problém kombinovať túto béžovú farbu nohavíc s nejakou inou farbou, ale kombináciou s košeľou som si bola viac než istá:) Mám strach to skombinovať s nejakými neónovými farbami, takže radšej sa držim neutrálnych, ako je táto svetlo-fialová:) Akú farbu by ste mi navrhovali skombinovať s touto béžovou, aby to vyzeralo zaujímavo a nie nudne?


winter coat- Camaieu, shirt- second-hand, trousers- Jean's West

handbag- Carpisa, shoes- Bellina shoes :D







A little bonus in the end :D Smile and enjoy every day :)

1 komentár: