utorok, 21. januára 2014

Real or fake ???

Hey girls, I need a help ! Recently I've become an owner of two pieces from the famous brand Louis Vuitton. The handbag was a present from my brother and he had found it in a second hand. And the other piece is the belt from my mum, she's got it from a friend from Switzerland as a gift, but the size doesn't suit her, so she gave it to me. My first shock was.. you can't imagine :D Cause the belt really looks real, I didn't want to take it and the feeling to have something so exclusive and expensive was very strange for me :D I told her I don't want and don't need such a thing. She was very dissapointed and wanted to take it back, but I thanked her and told her that I'm going to wear it. And after at home I started crazy searching on the internet whether it's real :D Very quickly I found the source, you can check as well on the official website Louis Vuitton that they have it there but in the different colour-pink: http://www.louisvuitton.com/front/#/eng_US/Collections/Women/Accessories/Belts/products/Monogram-Vernis-Belt-MONOGRAM-VERNIS-M9798U
In my opinion the price JUST for one belt is not reasonable. Still I don't believe it's real :D Sure, you are better experts in spoting fakes and originals than me. So what do you think about it?? 
And about the handbag as well I don't have an idea, it's little destroyed, but looks nice anyway. I put my chain necklace to it as a strap, I think it looks better, but it's possible to wear it as a clutch, too. I didn't look for the proof if it's real, cause I don't mind so much about this one :D I think to wear it with some summer outfits as you can see in the pictures. The ouftit was styled in a minute, so don't expect something special :D
If it's up to me, sure I wouldn't buy something like that from an unknown source cause I'm not sure if it's real and I don't want to own fakes. But because they were presents from my beloved ones, sure I'll wear them and I don't care whether they are fakes or not. What about you? Do you have some fakes or originals from famous brands?

Hej kočky, potrebujem pomoc ! Nedávno som sa stala majiteľkou dvoch kúskov slávnej značky Louis Vuitton. Kabelka bola darček od môjho brata, našiel ju v sekáči. A ďalším kúskom je opasok od mojej mamky, dostala ho od kamarátky zo Švajčiarska, ale bol jej malý, tak ho dala mne. Neviete si ani predstaviť môj prvotný šok :D Opasok vyzerá veľmi reálne a bolo neuveriteľné, že by mal byť môj, mala som čudný pocit vlastniť niečo tak exkluzívne a drahé. Povedala som jej, že ho nechcem a že nepotrebujem takúto vec. Mamina bola sklamaná a chcela to vziať späť, ale poďakovala som jej a povedala, že ho budem nosiť. Keď sme prišli domov, samozrejme, som začala ako šialená hľadať na internete, či je pravý :D Dosť rýchlo som našla zdroj, môžte sa aj vy pozrieť na oficiálnej stránke Louis Vuitton, že ho majú, ale v ružovej farbe: http://www.louisvuitton.com/front/#/eng_US/Collections/Women/Accessories/Belts/products/Monogram-Vernis-Belt-MONOGRAM-VERNIS-M9798U
Cena je, podľa mňa, strašne prehnaná! A aj tak neverím, že je pravý :D Určite ste lepšie expertky v odhaľovaní fejkov a originálov než ja. Tak čo si o tom myslíte??
A ohľadom kabelky, tiež netuším, či je pravá alebo nie. Je trošku zničená, ale aj tak vyzerá pekne, pridala som si k nej pútko v podobe retiazky, tak to vyzerá podľa mňa lepšie, ale môže sa nosiť aj pôvodne ako listová kabelka. K nej som nehľadala dôkazy, či je pravá a je mi to aj vcelku už jedno :D Chcela by som ju nosiť v lete s outfitom, ako napríklad vidíte tu na fotkách. Outfit som skombinovala za minútu, takže nič špeciálne to nie je :)
Keby to bolo na mne, určite by som si nekúpila niečo takéto z neznámeho zdroja, lebo by som si nebola istá, či je to pravé a nechcem byť vlastníčkou 'fejkov'. Ale keďže to boli darčeky od mojich najbližších, tak ich určite budem nosiť a je mi jedno, či to sú fejky alebo nie. A ako ste na tom vy? Vlastníte nejaké fejky alebo originály od slávnych značiek?









T-shirt- River Island, shorts- Topshop, belt-Louis Vuitton(?), handbag- Lous Vuitton(?), shoes- Catherine H

3 komentáre:

  1. juj bohuzial ti neviem poradit ale drzim palce nech ti niekto odpovie :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím si, že kabelka je pravá , keďže do toho second handu dovážajú veci iba z Ameriky.

    OdpovedaťOdstrániť