štvrtok, 16. januára 2014

So we start.. :)

Hi everybody, you're welcome :) My name is Veronika, I'm student from Slovakia and this blog I created to share with you my lifestyle from which you can take some inspiration or just to spy :D The most of all I love travelling and fashion, but as well I'm addicted to the health food, photography, foreign languages, books, rollerskating etc. What other makes me happy, you'll find out later for sure ;) So I hope you'll like it here and spend a nice relaxing time :) 

Ahojte všetci, vítam vás :) Volám sa Veronika, som študentka a tento blog som vytvorila, pretože chcem s vami zdielať môj životný štýl, z ktorého si môžete vziať nejakú inšpiráciu alebo len tak špehovať:D Najviac zo všetkého milujem cestovanie a módu, ale som závislá aj na zdravom jedle, fotografovaní, cudzích jazykoch, knihách a kolieskových korčuliach. Čo iné ma robí šťastnou, zistíte neskôr :) Tak dúfam, že sa vám tu bude páčiť a strávite príjemný oddychový čas :) 

Me waiting at our ´beautiful´ train station :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára