nedeľa, 26. januára 2014

When I was young :D

I'm happy that 4 years ago being younger (than I am now :D), determined, crazy, full of energy and studying in Prague I found an opportunity on the Internet to have a photoshoot with one amazing photographer who made me such beautiful pictures! These photos are ones from my first experiences to stand professionaly in front of the camera. I had been few times photographed after as well, but 2 years ago exactly on my birthday was, unfornately, the last time :/ Having a little bit of free time after exams, I wish to GO and to TAKE new photos :) Do you have some professional photos as well, which are you satisfied with?

Teším sa, že pred 4 rokmi, keď som bola mladšia (ako som teraz:D), odhodlaná, bláznivá, plná energie a študujúca v Prahe, som našla príležitosť na internete dať sa vyfotografovať jedným úžasným fotografom, ktorý mi urobil tieto nádherné fotky! Sú vlastne jednými z mojich prvých skúseností, keď som stála profesionálne pred objektívom fotoaparátu. Dala som sa potom ešte párkrát nafotiť, ale pred 2 rokmi presne na moje narodky, to bolo, bohužiaľ, naposledy :/ Akonáhle sa mi skončí skúškové, tak dúfam, že sa mi podarí, aby som zas NAFOTILA  nové fotky :) Máte tiež nejaké profi fotky, s ktorými ste spokojné?









3 komentáre:

  1. wow, vyzeráš vynikajúco!
    veľmi pekné fotky a ty si na nich ešte krajšia! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa naaajviac páči prvá, tá je fakt skvelá ! :) Veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť