štvrtok, 27. februára 2014

Breathtaking City of Fashion !


               Good evening :) Finally I'm adding a post with displays of luxury shops in Milan:) I was so dissapointed that I had to leave one day before Milan Fashion Week and I swear that next year I'm there! :D 
 Enjoy the photos !! 

                Dobrý večer :) Pridávam sľubovaný príspevok s výkladmi luxusných obchodov v Miláne:) 
Je mi veľmi ľúto, že som musela odísť deň pred začatím Milan Fashion Weeku. Musela tam byť úžasná atmosféra a hoci viem, že vo vnútri by som nebola, úplne by mi stačilo byť vonku a obdivovať outfity ľudí a prisahám tu sama sebe, že budúci rok tam budem! :D
Tak kochajte sa fotkami !! 




Of course I was inside to try how the yellow handbag suits me :D / Samozrejme, že som bola vo vnútri vyskúšať si ako mi pasuje žltá kabelka :D



My darling was totally fascinated by the brand BOGGI and he wanted everything from there:D / Môj miláčik bol úplne očarený značkou BOGGI a chcel stamadiaľ všetko :D


I want all of them !! What about you? / Chcem ich všetky!! A čo Vy??




Only?? :D



The magazine was so big and thick it was difficult to hold it in a hand !! / Časopis bol tak mohutný a hrubý, že bolo normálne náročné držať ho v ruke!!



Styling elaborated into the details! / Styling vymakaný do detailov!






Normal in the streets in Milan, shocking for me..Woman in elegant clothes riding a bicycle./ Bežné na uliciach v Miláne, pre mňa šok :D..Žena v elegantných šatách na bicykli.


 Men's shoes and bag on the elephant tusks, the ties on his back, why not ?:D / Topánky a pánska taška na kloch slona a kravaty na jeho chrbte, prečo nie ?:D



Can you see the shoes hidden in flowers?? Impressive:) / Vidíte tie topánky ukryté v kvetoch ? Pôsobivé:)







1 komentár:

  1. Tak to ti závidím :) určite to bolo super!
    pekné fotky :))

    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť