sobota, 22. februára 2014

Giveaway !! Beautiful crochet earrings :)


     Hello all fashionistas:) So here are 2 kinds of earrings from Milan and one pair of them I want to give away :) I think the blue ones suit more to the blonde girls and the lila ones to the brunettes. But it's up to you which ones you choose:) Giveaway lasts until 3 p.m. on 26.february and in the evening the same day I'll choose a winner by random. 

Giveaway rules: 
1. Follow me via Google
2. Write which earrings would you like to win- blue or lila 
3. Leave your email adress 

Good luck !!!

     Ahojte všetky módne maniačky:) Takže mám pre Vás prichystané 2 druhy krásnych háčkovaných náušníc z Milána a jedny z nich Vám darujem:) Podľa mňa tie modré pristanú viac blondínkam a fialové brunetkám. Ale je len na Vás, ktoré si zvolíte:) Giveaway trvá do 26.2. do 15.00 a večer v ten istý deň vyberiem výherkyňu cez program random. 

Giveaway pravidlá:
1. Staň sa mojím followerom
2. Napíš mi, ktoré náušnice chceš vyhrať- modré alebo fialové
3. Nechaj mi svoju emailovú adresu

Veľa šťastia !!!

8 komentárov:

  1. wow tie náušnice sú nádherné... motýlikové majú krásnu farbu a na leto ako stvorené :o) terezahiblarova@missbeautyaddict.com blog sledujem a vyhrať by som chcela teda tie modré :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great giveaway, amazing earrings, goodluck to everyone participating xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj! Krásné náušnice, mám dilema jaké si vybrat... ale vzhledem k tomu, že se blíží jaro, tak bych zvolila ty modré motýlkové :-) Navíc modrou barvu miluju, tak by se mi hodily k většině oblečení :-)

    Jinak jsem followerem a moje adresa je: Minion2@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná giveaway :)! Oboje náušnice jsou nádherné,ale mě se nejvíce líbí ty fialové:)
    Anuska.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fakt nádherné naúšnice, natrafila som na tvoju stránku len náhodne a som velmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť