nedeľa, 9. februára 2014

Hair changes


 

              My natural hair colour is light brown. I haven't tried any real colours until my 20.. Just some shampoos, colour dark-brown..First time in my life at 20 I put a real colour, just auburn highligths, after I started to put blond highlights until I became a totally blonde :D The blondie I was something over the year.. I felt very nice as a blonde, but it damaged my hair totally and I decided to go back to brown, some lighter shade. With the hairdresser we chose the colour tobacco, it looked very nice, so I gave it a try.

              Moja prirodzená farba vlasov je svetlo-hnedá. Až do mojich 20. narodenín som neskúšala žiadne skutočné farby na vlasy..Len nejaké šampóny, a to odtieň tmavo-hnedý a raz aj červený :D Ale to mi na moje tmavo-hnedé vlasy chytil len nádych, ktorý bol viditeľný len na svetle. Ale samozrejme chcelo to väčšiu zmenu :D Tak som si na 20 rokov dala v kaderníctve taký gaštanový melír. Zapáčilo sa mi to a veľmi ma lákalo ísť do blond, tak som si začala dávať blond melír, až som sa postupne stala úplne blond :D Trvalo to niečo cez rok. Cítila som sa skutočne super ako blondínka, ale strašne mi to zničilo vlasy a rozhodla som sa vrátiť sa k hnedej, konkrétne nejaký svetlý odtieň som chcela, s kaderníčkou sme vybrali tabakovú farbu, na vzorke vyzerala veľmi pekne, tak sme ju vyskúšali.


But I turned out to be almost like red-haired :D I liked it for one month and after I went to the dark brown..

Stala sa však zo mňa taká ryšavka :D Páčilo sa mi to tak mesiac a kamoška mi zafarbila vlasy tmavohnedým šampónom..











Because my hair was very damaged after so many changes, I needed to cut all my destroyed ends off..:( You can see the result here..They were very short :( And as well I put nice brown colour and finally I was satisfied:)


Pretože moje vlasy boli po toľkých farbeniach strašne zničené, potrebovala som odstrihnúť všetky zničené končeky a bolo to fakt dosť veľa :(  A aj som si dala hnedú farbu a konečne som bola spokojná so zdravými vlasmi a super farbou:) Hoci boli veľmi krátke :(








                               After spending two summers in Cyprus, the sun took out the colour of my hair to the lighter brown..On top of my hair I have my natural colour maybe 10 centimetres grown and the rest is totally light :D I'm saying I have my ombre for free :D I want to leave to grow my natural hair and don't want to put any colours to damage again. What do you think ? Which colour suits me the best?

              Po dvoch letách na Cypre mi slnko úplne vyťahalo farbu na svetlo-hnedú. Na vrchu hlavy mám odrastené svoje vlasy asi 10 cm tipujem.. a zvyšok je úplne svetlo-hnedý s rôznymi prirodzenými melírami :D Hovorím, že mám svoje ombre zadarmo :D Chcem si nechať svoje prirodzené vlasy a nijak do nich nezasahovať, vlastne chcem mať vlasy, aké som mala na začiatku. Čo si myslíte? Ktorá farba mi svedčala najviac?




2 komentáre:

  1. podle mě ti ty vlasy na druhé fotce strašně slušely ! :-) ale ty krátké taky nebyly špatné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se na Tobě hrozně líbí ty tmavé! :)

    OdpovedaťOdstrániť