streda, 19. februára 2014

Lost in Milan

Buonasera! I'm really sorry that I was out of blog world for such a long time, but I'm going to make it up to you soon:) Anyway, I'm delighted that despite my absence I have 3 new followers:) So..where have I been to? After exhausting exams I spent a week in Italy, Milan. And I was totally without internet there! It was an amazing relax. The photos I have plenty.. and as soon as possible I'll put them here. I took the photos of displays during my window shopping in luxury street with the most expensive brands to get an inspiration for me and for YOU :) Thinking of you in the city of fashion, I bought one present and I want to put it to giveaway :) So please, be patient and give me time :D

Buonasera! Ospravedňujem sa všetkým, že som bola mimo blogového sveta po tak dlhý čas, ale už čoskoro to napravím :) Teší ma, že aj napriek mojej neprítomnosti mi pribudli 3 nové followerky:) Takžee..kde som bola? Po namáhavom skúškovom som týždeň strávila v Taliansku v Miláne. A bola som úplne bez internetu! Za čo som aj vďačná, lebo to bol super oddych. Fotiek mám asi milión a hneď, ako to bude možné, Vám ich sem pridám. Odfotila som kopu výkladov značkových obchodov na inšpiráciu, takže sa teším ako sa o to podelím s VAMI:) A hoci som sem nič nepridala, v meste módy som na Vás myslela a kúpila jeden darček, ktorý chcem dať do giveaway :) Buďte trpezliví a dajte mi čas :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára