sobota, 8. februára 2014

NEW FIND- Coconut oil !!!



Hello women :) I would like to show you my new find I'm very excited about. First of all, when you open it, I swear you will totally succumb to the smell the extra virgin coconut oil has ! Smelling it I feel like I'm in an exotic country.
Second shock will be that it's totally solid. I've heard a lot about it, but never thought it's not liquid :D When you put it on your body, it nicely melts and leaves the skin soft and smooth.
I decided to use it just for cosmetic purposes, because I don't want quickly to spend it for cooking :D I think it would be the shame..But sure it's perfect for cooking because it doesn't contain any cholesterol. I used mine as a body lotion, for the ends of my hair( but planning as well to try it as a mask), for my heels, as an eye cream and of course for the elbows. I saw these tips from the video I put below the article.
Enjoy it and learn the tips how to use it as well if you haven't known until now about this perfect beauty assistant:) And if you still don't have it, immediately GO and buy it !! :D

Ahojte ženy:) Chcela by som vám predstaviť môj nový objav, z ktrého som úplne hotová. Hneď ako ho otvoríte, Vám prisahám, že úplne podľahnete podmanivej vôni, ktorú panenský kokosový olej má. Keď ho ovoniavam, cítim sa ako v nejakej exotickej krajine.
Druhý šok dostanete pri zistení, že je úplne tuhý. Počula som už o ňom veľa, ale nikdy by ma nenapadlo, že nie je tekutý :D S dotykom Vašej pokožky sa krásne roztápa, vpíja sa Vám do nej a necháva ju jemnú a hladkú. Na tejto stránke píšu o všetkých jeho benefitoch.
Ja som sa ho rozhodla používať len na kozmetické účely, lebo ho nechcem rýchlo spotrebovať na varenie :D Myslím si, že by to bola škoda...Ale určite je perfektný na varenie, lebo neobsahuje žiadny cholesterol. Už som použila ten svoj ako telové mlieko, na končeky vlasov( ale mám v pláne ho skúsiť aj ako masku), na päty, ako očný krém a samozrejme na lakte. Tieto všetky tipy som odkukala z videa, ktoré je pod článkom. Vychutnajte si ho a naučte sa aj Vy tipy ako ho používať, ak ste doteraz nevedeli o tomto perfektnom 'beauty' pomocníkovi:) A ak ho ešte stále nemáte, hneď v sekunde CHOĎTE a kúpte ho !! :D




3 komentáre:

  1. Je dobrý aj na pery ako pomáda.Dokonca je lepší ako pomáda,vydrží dlhšie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím vyzkoušet, pořád o něm někde čtu, asi je to vážně skvělá věc :))

    OdpovedaťOdstrániť