sobota, 1. februára 2014

Night out in over knee boots


Hi everybody:) I bought these beauties maybe 3 years ago and I still love them and continue to wear!! Yesterday they had again their show on a disco catwalk :D At the time when I got them I used to say that they walk totally themselves:D Oh yeah sure.. today I must only laugh from my statement:) I think only a very self-confident woman can put on over the knee high heel boots. Of course it's necessary to be careful to combine it in a way not to look cheap. Around me I don't see anybody to wear them..The rest of the outfit you can see in the pictures below. And about a cleavage ...:D I haven't had such a deep one for a very long time. But as the result of going the most of the time in polite elegant clothes it took its toll yesterday :D Do you wear this kind of boots or are you seeing somebody to wear it? Do you personally like it? 

Ahojte všetci:) Tieto krásky mám už dosť dlho, asi 3 roky a stále ich milujem a nosím!! Včera mali zas svoju šou na diskotékovom móle:D Keď som si ich kúpila, tak som všetkým hovorila, že chodia úplne samé :D Áno, určite.. dnes sa na tom musím len pousmiať :) Myslím si, že len veľmi  sebavedomá žena si obuje čižmy nad kolená na podpätku. Samozrejme treba dávať pozor na to, ako skombinovať zvyšok outfitu tak, aby to nevyzeralo lacne. V mojom okolí som nevidela nikoho, aby ich mal obuté, snáď odkedy ich mám..Zvyšok outfitu môžte vidieť po otvorení pokračovania:) A čo sa výstrihu týka .. :D Takýto hlboký som nemala ani nepamätám. Ale keďže momentálne chodím vačšinu času zahalená a v slušných elegantných šatách, tak včera si to vybralo svoju daň :D Nosíte tento typ čižiem alebo ste videli niekoho, kto ich nosí? Páčia sa Vám?




sweater-Fiondotinta, top-Mango, jeans-Zara, boots-Mixer




1 komentár:

  1. ja som tiež expert na šialené topánky, čím vyššie, tým lepšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť