štvrtok, 20. marca 2014

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled

     As you may know from the very first post here, I love travelling!!! I haven't traveled to many countries yet, but I wish so much to travel around the world :D I feel somewhere inside me is travelling soul and I adore to live in other countries, to learn their language, traditions, to try and cook their food. I think it gives a lot to personality and makes you richer and inwardly filled.
     My next travelling plan is America, it's been my dream for a looong time and almost I got here few years ago, but things messed up and I went to Cyprus. I don't regret it, cause I spent there one wonderful year of my life..So I hope this year my dream will come true :) Here I put some my favourite travel quotes I have in my PC.
     Wish you a nice sunny day ;)
     
     Ako už možno viete z môjho úplne prvého príspevku, tak milujem cestovanie!!! Nebola som ešte vo veľa krajinách, ale veľmi si prajem precestovať celý svet :D Cítim, že je vo mne cestovateľská duša a zbožňujem žiť v iných krajinách, učiť sa ich jazyk, tradície, chutnať a variť ich jedlá. Myslím si, že to osobnosti človeka dáva veľa a robí ho to bohatším a vnútorne naplneným. Aspoň ja to tak cítim :)
     Môj nasledujúci cestovateľský plán je Amerika, je to môj sen už predlllllllllllho a skoro som sa tam dostala už pred pár rokmi, ale nakoniec to nevyšlo a ja som šla na Cyprus. Avšak to neľutujem, lebo som tam strávila jeden skvelý rok svojho života. Dúfam, že tento rok sa mi už ale konečne splní môj sen :) Pridávam Vám sem nejaké svoje obľúbené citáty o cestovaní, ktoré mám v notebooku. 
     Prajem Vám krásny slnečný deň ;)










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára