štvrtok, 27. marca 2014

Elegant vs. Sporty

Ahojte bábiky :)
Tento outfit som nastajlovala, keď som prišla domov zo školy :D Biele sako som, myslím, ani raz nemala na sebe, odkedy ho mám, lebo som nevedela ako ho skombinovať, ale už som na to prišla :) A zaujal ma trend športová obuv k elegantnému zvyšku, tak som to chcela vyskúšať, ako to bude vyzerať. Nie je to zlé, či ?? Mne sa to páči aj v športovom prevedení, cítila som sa pohodlne a štýlovo..Ale predsa, na podpätky nemajú žiadne tenisky :D:D:D Navyše som špuntík, takže s podpätkami sa cítim oveľa lepšie:D A pre krásu sa predsa trpí, no nie? 
Ste aj Vy toho názoru? Ktorá kombinácia sa vám páči viac??

Hello dolls :)
I styled this outfit when I came home back from school :D I haven't had dressed a white jacket since I bought it cause I had no idea how to combine it, but I've fnally found it out ;) And lately got my attention a combination of sport shoes with elegant rest of outfit and I  wanted to give it a try. Isn't it bad, is it? I like it in sport combination as well, I felt comfy and stylish ..But, there's anything to compare with heels :D:D:D Moreover, I'm short, so heels give me more confidence :D And for a beauty it's necessary to suffer ! 
Do you think the same ? Which combination do you prefer?








jacket- second-hand/shirt-H&M/shorts-Zara/shoes- from Cyprus

12 komentárov:

  1. Mne sa páčia viac tenisky a k tomu tie brýle :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky, braček :) škoda, že si nebol doma, aby si mi poradil a samozrejme ma pofotil !! :D:D

      Odstrániť
  2. Mě osobně,se libi druhá varianta;)jelikož sama moc tenisky nenosim;)! Ale tobě k tomu hodí skvěle;)*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže to nie je úplný blud, hej ?:D Mne sa tiež páči viac druhá varianta, ale pohodlnejšia bola tá prvá :D No uvidím, snáď si to oblečiem v oboch variantách :)

      Odstrániť
  3. Sama sis odpovedela, mnohem lepe vypadaji podpatky. Ale jsou situace a akce, kdy to na nich moc nejde, potom lze zaimprovizovat a dopadlo to skvele i s teniskami!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, budem vedieť do budúcna, že to ide aj s teniskami :)

      Odstrániť
  4. Já jsem pro variantu bez tenisek...mimochdem nemůžu si odpustit tento komentář: Máš naprosto dokonalou a ideální postavu :)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, si zlatá :) Okolie práveže hovorí, že by som mala trošku pribrať, lebo som asi tak 4 kilá schudla,takže je to vidieť, keďže vysoká veľmi nie som.. ale ja sa cítim dobre, aj keď 2-3 kilám navyše sa nebránim :) A ty cvičíš a zdravo sa stravuješ? Robíš niečo pre postavu?

      Odstrániť