nedeľa, 16. marca 2014

Mango fashion show spring/summer 2014


      I wish a nice Sunday to everybody! :) Still I feel an excitement from yesterday's fashion show Mango. I had an opportunity to go after my win at the competition. And I found it out just 4 hours before start of fashion show and because it wasn't at my city, I had to hurry up and as well to find a company. My very good friend said quickly yes to me, so we went:) I met there my favourite blogger and a presenter of Fashion TV Soňa Skoncová and of course I had to take a photo with her:)
     The fashion show was divided into 4 parts. The first one was about simple combinations and colours black and white. I liked very much satin shirt-dress, which Sona had dressed. The second part was sporty, where we could see sweatpants with heels and jean jacket. After came to catwalk the colours like royal blue, coral, red and also beige. From delicate and feminine jumpsuits they presented I already wish to have one! As well Mango firstly introduced fashion for kids and those little childres were such cuties :) In the end models showed elegant dress and tuxedos which became a big boom in women's fashion now, Salma Hayek and Angelina Jolie already know how it is to wear it :)
     Amazing evening we finished with glass of champagne and little yummies :) For me the best was a panacotta with chocolate truffes.
     It was the first serious fashion show for me and I hope to attend more and more :D

Have you been to any fashion show ? If yes, which designer or brand it was? If no, which designer would you like to see? 

     Všetkým želám krásnu nedeľu! :) Stále cítim nadšenie a vzrušenie zo včerajšej módnej prehliadky Mango v Košiciach. Účasť som vyhrala po zapojení do súťaže. A dozvedela som sa to len 4 hodiny pred spomínanou prehliadkou a keďže nie som z Košíc, mala som čo robiť tam doraziť načas a pripravená a ešte si zháňať spoločnosť :) Podujala sa na to ale rýchlo moja veľmi dobrá kamoška Nikuška a o úchvatný večer sme mali postarané :) Stretla som tam aj svoju obľúbenú blogerku a moderátorku Fashion TV Soňu Skoncovú, a tak je jasné, že spoločná fotka musela byť :)
     Prehliadka trendov na jar a leto 2014 bola rozdelená na 4 časti. Prvá predstavovala jednoduché línie a čierno-biele kombinovanie, očarili ma saténové košieľko-šaty, ktoré mala na sebe aj Soňa. Sedela hneď oproti, takže som mala dobrý výhľad a mohla som špehovať :D  Druhá časť prehliadky bola športovejšia, kde sme videli aj tepláky v kombinácii s podpätkami a džínsovým vrškom. Musím to už konečne aj ja vyskúšať! Potom nastúpili na mólo farby ako kráľovská modrá, koralová , červená, ale zastúpenie mali aj jemné farby ako béžová, ktorá tiež neodmysliteľne patrí k letu. Jemnými a ženskými overalmi sa to len hmýrilo a ja si už teraz prajem mať nejaký z ich kolekcie :) Za zmienku stojí aj predvádzanie detského oblečenia Mango kids a musím povedať, že detičky boli veľmi rozkošné :) Jeden chlapček si držal v ruke aj plyšovú zebru a jedno dievčatko zas tenisky a šlo po móle bosé :) Nakoniec predvádzali modelky slávnostnejšie šaty a smokingy, ktoré sa momentálne stali u žien módnym hitom a mala ich na sebe už slávne Salma Hayek a Angelina Jolie.
     Úžasný večer sme zavŕšili pohárom šampanského a malými chuťovkami, ktoré boli naozaj skvelé a u mňa vyhrala na plnej čiare panacotta s čokoládovou jednohubkou.
     Bola to pre mňa taká prvá vážna módna prehliadka a dúfam, že odteraz navštívim ďalšie a ďalšie :D
Boli ste na nejakej módnej prehliadke? Ak áno, tak ktorého návrhára alebo značku ste videli ? Ak nie, ktorého návrhára by ste si priali vidieť?

*Because of so much light being there, my camera wasn't able to take photos from the front, just from behind.. / Pretože tam bolo neskutočne veľa svetla, môj foťák to nezvládol a zachytiť bolo možné len niečo odzadu..*











Delightful panacotta





With Soňa Skoncová :)
coat- Pimkie/ jeans- Bershka/ T-shirt- Vince Otto/ gloves- Chanel/ handbag- Louis Vuitton/ shoes- mixer

2 komentáre:

  1. Škoda, že sme vynechali afterparty :) Papaníčko vyzeralo lákavo ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaaj škoda no, a prečo ste vynechali ? :) No ja som nemohla odolať a ochutnala som skoro zo všetkého :D

      Odstrániť