nedeľa, 2. marca 2014

New in


Hello :) All my last new in pieces were purchased on the holidays in Milan. Actually I didn't need anything, but I couldn't resist these ones :D And everybody was shopping there and full of shopping bags, so it was impossible to leave Milan without something new :)

Ahojte :) Všetky moje nové kúsky boli kúpené na dovolenke v Miláne. Vlastne som ani nič nepotrebovala nejako súrne, ale týmto novým prírastkom som nemohla odolať :D A všetci tam len nakupovali a boli ovešaní nákupnými taškami a aj mňa chytila nákupná mánia a bolo nemožné opustiť Miláno bez niečoho nového :)



T-shirt- Monte Cervino/ shirt - Tally Weijl
handbag- Carpisa/ shoes- Bershka/ necklace- I don't remember :(

crochet earrings and matching bracelet bought in a market near Central Station/ háčkované náušnice a k tomu ladiaci náramok kúpené na trhoch pri Hlavnej stanici

nail polish and lipstick- Kiko make up Milano
the same nail polish HERE, colour 803 rose coral and the lipstick HERE, colour 901 natural neige
 I'm very satisfied with both of them, the colour of nail polish is really beautiful and for spring it's such a MUST HAVE. And about the lipstick.. I wanted a nude one for a long time and this is the right for me :)

Som veľmi spokojná s oboma, farba laku na nechty je fakt nádherná, pastelová a na jar ako stvorená. A už veľmi dlho som chcela nejaký svetlý rúž a tento je to pravé pre mňa :)

4 komentáre: