štvrtok, 20. marca 2014

New trench coat for spring

     Last week I wandered in the second-hand with my friend during a break between lessons in university. I found there the great trench coat for spring as you can see in the pictures! I'm totally excited from this lovely found ! And the best is a price ...3.50 euros  !!!! Don't take it :D 
     Plus I found a fur handbag Guess for the same price. This year I'm not going to wear it cause winter is finally over, but I can't wait for next year to be my nice new companion for parties :)
     Do you like my new pieces? Having as well any amazing new in ?
     
     Minulý týždeň som zablúdila do second-handu s mojou kamoškou počas prestávky medzi hodinami na výške. Našla som tam skvelý jarný kabátik ako môžete vidieť na fotkách! Som totálne unesená z tohto nádherného úlovku ! A najlepšia je cena... 3.50 eura !!! No neber to :D 
     Navyše som tam našla tiež chlpatú kabelku Guess za rovnakú cenu. Tento rok ju už nebudem nosiť, keďže zima konečne skončila, ale nemôžem sa dočkať budúceho roku, kedy bude mojím pekným novým spoločníkom na nejaké párty :)
     Páčia sa Vám moje nové úlovky? Máte tiež nejaké úžasné new in ?










2 komentáre: