štvrtok, 13. marca 2014

Royal dress

     After long time I retrieved in my wardrobe by accident this amazing velvet dress in royal blue. Eventhough I've never been a fan of backpacks, but after seeing this little cute one (again in a closet of my mum :D), I fell in love with it ! 
     My look was finished with platform summer shoes because I don't have any other pair of black shoes with gold( just all with silver ). Need to change it !! 
     The combination of dress and backpack could be lovely to be completed with black leather ankle studded boots for example with THIS ONES
         
     Po dlhom čase som nedávno náhodou znovuobjavila v svojej skrini tieto úžasné zamatové šaty v kráľovskej modrej. Hoci som nikdy nebola fanúšikom ruksakov, po zbadaní tohto malého rozkošného ( zas v šatníku mojej mamy :D ), som sa hneď zamilovala a chcem ho nosiť :) 
     Outfit som nastajlovala s letnými topánkami na platforme, pretože nemám iné čierne topánky so zlatým (všetko len v kombinácii so striebornými prvkami). Takže už viem, čo je môj must-have pre najbližšiu dobu, lebo vidím, že ich súrne potrebujem :D 
     Kombinácia šiat a ruksaku by pasovala perfektne s čiernymi koženými vybíjanými topánkami, napríklad s TÝMITO. Takéto niečo by sa mi teda hodilo :) 

And what about you? Are you an owner of black shoes with gold elements?  

A čo Vy? Ste vlastníčkami čiernych topánok so zlatými prvkami? 




dress- Hennes collection/ backpack- no brand/ shoes- Mixer




4 komentáre:

  1. černé botky nemám žádné,ale chystám si nějaké určitě koupit:) Jinak nádherný outfit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šatičky jsou strašně moc pěkné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čierne topánky mám len čisto čierne, bez kovových detailov a myslím že je to tá najuniverzálnejšia voľba ;) a ten ruksačik je krásny, určite ho nos! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Vám, dievčatá :) Určite ho budem nosiť :) A aj šaty.. lebo tie som ešte ani raz na sebe vonku nemala :D

    OdpovedaťOdstrániť