piatok, 7. marca 2014

Snow White without snow




Hello! How are you spending a Friday night?
I'm relaxing at home alone, listening music and watching fashion blogs :D Good news is that finally I have a photo of all my body!! When I came home from school I pushed my mum to do it :D Outside is still cold weather so I need to put a lot of clothes. This outfit I had today but with white sweater and long beige winter coat. I want to wear something thinner but, unfortunately, it's still not possible. The white fur jacket came to my mind ( that my mum has it :D) exactly before taking photos and I think it makes very nice match with the rest of the outfit. What do you think ? :)))

Ahojte! Ako trávite piatkový večer?
Ja relaxujem doma, počúvam hudbu, hrajem sa s fotkami a pozerám fashion blogy :D Mám dobrú správu, a to že mám konečne aktuálne fotky celej postavy !! Keď som prišla domov zo školy, odchytila som maminu, aby ma vyfotila. Je ešte stále brutálna zima vonku, takže sa musím babušiť, aby som neprechladla :) Jasné, že by som chcela nosiť už niečo tenšie a odhodiť zimnú bundu, ale bohužiaľ, to ešte nie je možné. Takto som bola oblečená dnes, ale mala som biely sveter a dlhý zimný béžový kabát. Biely kožúšok ma napadol ( že ho má moja mamina :D ) tesne pred fotením a myslím si, že dodal celému outfitu šmrnc. No nie ? :)))




white faux fur- from closet of my mum :D/ dress-Made in Italy(bought in Cyprus:D/ leggings-Bershka/ handbag-from Cyprus souvenir shop :D/ shoes- Saki / accessories- market in Milano

2 komentáre:

  1. Krásný outfit!:) moc ti to sluší:)! A ty náušničky jsou strašně krásné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý outfit :) Ten kožich se mi líbí hrozně moc )

    OdpovedaťOdstrániť