streda, 5. marca 2014

Spring wants to come



I'm happy that spring is slowly coming and I can start to wear my favourite colour- YELLOW :))
The outfit you can see here I have worn at school, but of course with different shoes:) It's a shame I was alone at home and didn't have anybody to take a photo of me :( The shirt I bought in a second-hand for 0.70 cents :D Unbelievable, I know :D And exactly it matches with my yellow jacket and I'm glad that finally I found something I can wear it with. 
What do you think ? Do you like this combination of shirt and jacket?

Veľmi sa teším, že jar už pomaličky prichádza a môžem začať vo veľkom nosiť svoju obľúbenú farbu- ŽLTÚ !!! Outfit, ktorý tu vidíte, som mala na sebe v škole, ale samozrejme s inými topánkami :D Škoda, že som bola sama doma a nemal ma kto vyfotiť, preto sú fotky také, aké sú :( Ale snažila som sa to nejako zachytiť.. Darmo, je neskutočne ťažké fotiť sa sama !! Košeľu som vychytala v sekáči za 0.70 centov, no nekúp to :D A presne sa mi hodí k tomuto výraznému saku, bola som rada, že som konečne našla kúsok, ktorý so sakom môžem nosiť:) 
Čo myslíte? Páči sa Vám takáto kombinácia?










jacket- New Yorker/ shirt- second-hand Textile House/ jeans- Pull and Bear/ shoes- Bellina/ bracelet- Cruciani


7 komentárov:

  1. Tie boty su krásne ! :) Také svieže jarné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, takto oblečená sa cítim najlepšie:)

      Odstrániť
  2. Nádherné boty!:) A tobě to moc sluší:) Krásně sladěný outfit!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za pochvalu :) Treba trošku prekutrať šatník a hneď zistíš, že sa dá nájsť kopa kombinácií, čo nosiť :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, mám ich už dosť dlho :) A tie diery v nich boli menšie, keď som ich kupovala..ale budem ich nosiť, kým budú nositeľné :D

      Odstrániť