sobota, 15. marca 2014

Tips for being FIT ! Plus a little challenge ! :D


     Girls, between my most favourites sport activities belong rollerskating and skiing. Unfortunately, a winter season is almost over and this year I went to ski just one time. But my legs and butt I felt 4 days straight after :D

An entrance of the gym I went to :)
     The first spring rays took me out two times until now for rollerskating. I'm relaxing very much while being on my beloved K2 roller skates. I have them maybe 3 years and when is nice and sunny weather outside, always I put them on and just go.
     Last week I was at the gym with my very good friend. She showed me good tips for an exercise, because she has a friend who is a trainer.

     In the beginning we went on a running machine for 15 minutes. Later we exercised on various exercise machines for the stomach, legs and arms, exactly 3 sets of 10 exercises. One of us made a set and the other was waiting her and after we changed. In the end we exercised with dumbbels, after stretching and finally home !! :) A fever muscle I had for a week :D


     Two years ago I used to go to gym two times per week, but after I went abroad and my sport activites were forgotten. Now I would like to go to gym one time per week, I think it's enough for me, because I go also rollerskating at least 2 times per week. And of course, walking is very good, a car I use only rarely. The most important for your muscles is not to leave them to forget what exercise is :)
A perfect road without cars from one village to the other exactly for my rollerskating :) / Perfektná cesta bez áut z jednej dediny do druhej ako stvorená pre moje korčuľovanie:)



     Dievčatá, medzi moje najobľúbenejšie športové aktivity patria kolieskové korčule a lyžovanie. Bohužiaľ, zimná sezóna už končí a tohto roku som bola lyžovať iba raz. Ale moje nohy a zadok som cítila ešte 4 dni potom :D

     Prvé jarné lúče ma vytiahli von zatiaľ dvakrát na korčuľovanie. Dokážem sa pri tom super odreagovať, keď mám na nohách moje milované K2 korčule. Mám ich asi 3 roky a vždy počas pekného a slnečného počasia, si ich obujem a proste idem :)
Inside of the gym
     Minulý týždeň som bola vo fitku s mojou veľmi dobrou kamoškou. Cvičili sme spolu len my dve a striedali sme sa na jednotlivých strojoch. Ukázala mi koľkokrát, na čom cvičiť, lebo má kamaráta trénera a ten jej to vysvetlil a poradil.
     Obe chceme hlavne spevniť. Najprv sme si dali 15 minút na bežiacom páse. Potom sme cvičili na rôznych strojoch na brucho, nohy a ruky, a to 3 série po 10 cvikov, kým jedna z nás urobila sériu, druhá čakala a oddychovala a potom šla ona. Keď sme docvičili na jednom stroji, šli sme na ďalší, nakoniec sme si dali nejaké cviky s činkami, strečing a domov!!! :) Svalovku som mala týždeň :D

     Pred dvoma rokmi som si zaplatila členstvo vo fitku a skoro rok som chodila 2x do týždňa, bolo to super, lebo tam bola aj sauna a bazén a rôzne hodiny ako joga, pilates, body combat atď. Ale potom som šla do zahraničia a tam sa moje športové aktivity ubrali iným smerom.. len sem-tam plávanie v mori a fitko v robote samozrejme :D Teraz by som chcela do fitka chodiť aspoň raz do týždňa, myslím si, že to stačí, lebo chcem chodiť aj tak 2x do týždňa na korčule. A samozrejme veľa robí aj chodenie pešky, auto používam len málokedy. Najpodstatnejšie je, aby ste na svoje svaly úplne nezabudli a sem-tam im dali zabrať:)

     And I want to give you a little squat challenge which you can begin today like me ;) Cause I want to have a nice round sexy butt :D In my opinion the challenges on the internet are not so correct and I agree with this article.
My advice: every group of squats divide into sets of repetitions and squat one day, rest one day.

     Dávam Vám sem aj malú výzvu, ktorú zvládnete aj samy doma :))) A ja ju začínať cvičiť dnes, lebo chcem mať fajnú okrúhlu spevnenú sexy riťku :D Výzvy na internete podľa mňa nie sú až tak správne, a verím tomuto článku (bohužiaľ len v angličtine), ktorý si myslím, že dáva zmysel. 
Takže moja rada: cvičte v sériách a každý raz si pridávajte 5 drepov naviac a cvičte tak, že si dáte každý druhý deň pauzu. 
                                                                 How to do squats correctly: 
1. Spread feet until they're shoulder-width apart
2. Make sure your back is COMPLETELY straight.
3. Sit back as if you are going to sit in a chair (go as low as you can).
*YOUR KNEES SHOULD NOT GO PAST YOUR FEET AS YOU SQUAT*
* KEEP YOUR HEAD UP LOOKING FORWARD *
4. Come back up with your back straight.
Ako robiť drepy správne: 
1. Roztiahnite nohy na šírku ramien. 
2. Uistite sa, že Váš chrbát je úplne rovný. 
3. Posaďte sa, ako keby ste si chceli sadnúť na stoličku (choďte tak nízko, ako je to možné). 
* KOLENÁ BY NEMALI ÍSŤ VIAC DOPREDU AKO VAŠE CHODIDLÁ NA ZEMI PRI TOM, AKO DREPUJETE * 
* DRŽTE HLAVU HORE A POZERAJTE SA DOPREDU * 
4. Vráťte sa hore opäť s rovným chrbtom. 


HERE'S MY PLAN FOR YOU :

           30 DAY SQUAT CHALLENGE
DAY 1
20 squats
DAY 16
REST
DAY 2
REST
DAY 17
60 squats
DAY 3
25 squats
DAY 18
REST
DAY 4
REST
DAY 19
65 squats
DAY 5
30 squats
DAY 20
REST
DAY 6
REST
DAY 21
70 squats
DAY 7
35 squats
DAY 22
REST
DAY 8
REST
DAY 23
75 squats
DAY 9
40 squats
DAY 24
REST
DAY 10
REST
DAY 25
80 squats
DAY 11
45 squats
DAY 26
REST
DAY 12
REST
DAY 27
90 squats
DAY 13
50 squats
DAY 28
REST
DAY 14
REST
DAY 29
100 squats
DAY 15
55 squats


DAY 30
RESULT :)

What about you ? Which sports do you practise? Are you trying to get in shape before summer ? :D And are you going to try my 30 day squat challenge ? 

Tak čo? Aké športy praktizujete Vy? Dávate sa do formy pred letom ?:D A vyskúšate so                                    mnou moju 30-dňovú drepovú výzvu ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára