utorok, 15. apríla 2014

Dinner time

Gorgonzola and pear salad-mixed leaves, pear, avocado, strawberries, gorgonzola cheese and served with berries dressing !!! Oh my, such a lovely idea :) We shared it as a starter :)
Ahojte vsetci, dufam, ze sa mate dobre :) Co sa tyka mna, ANO, zas som sa stratila :D :D Som na Cypre piaty den a vobec nemam cas na internet, teraz som sa dostala na chvilku !! Zato vsetko fotim a budem to tu postupne pridavat :) Travim krasne chvile s laskou a jeho rodinou, chodime na same oslavy, narodeniny, vyrocia, ako vzdy, ked som tu :D Aaa papam kopec uzasneho chutneho jedla, milujem to tu a vobec, ale vobec sa mi nechce odist ! Piatok vecer sme boli na veceri v talianskej restauracii Marzano a jedlo bolo fantasticke, oblizovala som sa az za usami :D Vcera sa tu zacala Velka noc a kazdy den maju omsu v kostole. Vcera vecer trvala 2 a pol hodiny, nastastie som to prezila..nasledujuce dni to bude podobne, tak neviem, ci este pojdem :D Dobre si to vopred musim premysliet :)) Boli sme aj v nedelu na omsi a potom na cintorine, odkial mam fotky!! (tie hroby proste musite vidiet !!). Dnes sme boli v starodavnom muzeu, kde bolo vsetko tak 100 rokov a viac stare, tradicne cyperske domy, nastroje, aj salon pre kovbojov, kde to bolo uchvatne, a ranc a kopa druhov zvierat a jazdili tam na somaroch ! A zajtra sa chystame na celodenny vylet do Paphosu na druhy koniec ostrova, tak sa tesim, ze uvidim aj mesto, lebo som tam bola len raz na letisku. Mam fotky zovsadial,  len musite byt trosku trpezlivi, nez ich uvidite :) 
Dnes pridavam fotky z vecere v Marzane :-*

Hello to everyone, I hope that you have a good time :) About me.. YES, I got lost again :D :D I'm in Cyprus fifth day and I totally have no time for the Internet, finally now I got a little ! But I take photos of everything and I will gradually add it here :) I'm spending pleasant moments with my love and his family, we go to the celebrations, birthdays, anniversaries, as always, when I'm here : D Aaand I eat a huge amount of amazing tasteful food, I love it here so much I don't want to leave! On Friday night we went for a dinner at an Italian restaurant Marzano and the food was fantastic, I licked behind the ears :D Yesterday the  Easter started here and every day they have mass in the church. Last night it lasted for 2 and a half hours, luckily I survived.. The following days it will be the same, so I have to think in advance very well whether I go :)) We were also on Sunday at the mass and then we went to the cemetery, from where I have pictures (those graves you must see !). Today we were in the ancient museum, where everything was a 100 years old and older, traditional Cypriot houses, tools and saloon for cowboys where it was breathtaking and ranch and lots of species of animals and  men were riding there on donkeys ! Tomorrow we are going for all day trip to Paphos on the other side of the island, so I can't wait :) I have pictures from everywhere, just you have to be patient to see them :)
 Today I'm adding photos from the dinner in Marzano :-*




With my love ♥
Tagliatelle frutti di mare for my love ♥
Tagliatelle al salmone e asparagi for me :)
Live cooking



6 komentárov:

  1. ÁÁÁÁ ty jídla.....dělají mi chutě :D

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooh wow, does that look delicious!! We love salads that are a little different and not your boring old lettuce and tomato kinda salad!! We're also loving your double denim look!

    www.mkstyleramblings.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks a lot :) I have the same opinion about salads like you ;)

      Odstrániť
  3. Niekomu je teda fajne ! To jedlo vyzerá úžasne ♥ Uži si to tam :) Inak tvoj blog ma zaujal takže rozhodne sa pripájam ku čitateľom cez GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dikyy, ty si ma tiez zaujala, hlavne prispevky o zdravych jedlach :) Tiez ta uz sledujem ;)

      Odstrániť
  4. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj. :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť