pondelok, 21. apríla 2014

... Dots dots dots ...

Veselú Veľkú noc prajem všetkým !!! Takto som bola oblečená včera na Veľkonočnú nedeľu v cerkvi a potom aj na rodinných návštevách :) Bodkovaná sukňa je môj nový kúsok z Cypru. Bodka je teraz zas a znova veľký trend a mne sa to veľmi páči. Vyzerá to veľmi rozkošne a dúfam, že som to dobre skombinovala, keďže nemám nič bodkované a nikdy som to nekombinovala :D Pozerala som na nete nejaké inšpirácie, ale aj tak som dala na seba :) Skúšala som to s čiernym sakom, ale bolo to veľmi nudné, zas s bielym to bolo veľmi biele :D Myslím, že sako v kráľovskej modrej tomu dodalo šmrnc a osviežilo celý outfit. 
Čo myslíte ? Páči sa Vám, ako som to nakombinovala ? 

Happy Easter to everyone !!! In this way I was dressed yesterday on Easter Sunday in the church and then family visits :)  Polka dot skirt is my new-in from Cyprus. Dot is again big trend right now and I like it very much. It looks very cute and I hope I combined it in a good way :D I was looking for inspiration on the Internet, but anyway I chose the outfit by myself. I tried to wear it with black jacket, but it was boring and with white one it was very white :D I think the royal blue jacket refreshed all outfit.

What do you think ? Do you like it ?










jacket- Tally Weijl/ shirt- no brand/ skirt- Anel/ shoes- Chinese shop/ clutch- Lipsy London

Podobnú sukničku nájdete TU a TU  / Similar skirt you can find HERE HERE 
:)

10 komentárov:

  1. Veľmi pekný outfit, modré sako to pekne oživilo, ale ja by som dala iné topánky ( možno tiež modré ako to sako alebo čisto čierne)... :) celkovo ti to však veľmi pristane ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) No bohužiaľ, úplne čierne lodičky nemám, preto som volila tieto, ktoré ako tak k tomu šli. Súhlasím s tebou, že úplne čierne alebo modré by boli lepšie :)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekný outfit aj blog :), nechcela by si sa navzájom sledovať?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow velice pekny outfit ale to mas take opalene nohy ci to su silonky? :-O

    Majuska.noliskova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Haha, dobrý postreh :) Na druhej fotke a posledných dvoch mám silonky :D V kostole som bola so silonkami a počas fotenia som ich dala dole, lebo na fotkách vyzerali moje nohy veľmi tmavo :D

      Odstrániť
    2. Praveze podla mna to vizera s tymi silonkami obela lepsie ako bez nich nabuduce si ich radaej daj :) a este ti poradim taky trik ked si das dvoje silonky naraz vyzera to uplne najlepsie :) skus a napis o tom na blog :)

      Majuska.noliskova

      Odstrániť
  4. Nakombiovala si to opravdu super :) Moc se mi to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť