nedeľa, 6. apríla 2014

Just packing...to Cyprus ♥


Ahojte všetci! Pridávam len rýchly post o tom, čo si asi balím :D Snažím sa brať málo, lebo idem len na týždeň, ale som žena a proste sa to nedá..:D:D Lebo kebyže je veľmi teplo, treba mi plavky ( na kúpanie to síce nebude, ale na opaľovanie už snáď hej :p ), keby bola zima, niečo s dlhým, kebyže pôjdem bicyklovať alebo behať, treba mi športové oblečenie, tým pádom aj tenisky atď...Ale topánky beriem maximum troje!! Už som si to vsugerovala, no ale uvidíme :D A kabelky tiež IBA tri. Aj tak to všetko nevynosím, ale lepšie mať než nemať:D Ach jaj, neznášam to balenie, najlepšie keby to už bolo !! Zbalený kufrík a môžem ísť :D Túto fázu cestovania mám najradšej. Veď kto by nie ? 

Balíte sa rady ? Nerobí Vám to problém alebo tiež ste také nerozhodné a radšej beriete viac než treba?

Hi, everybody! Adding just a quick post about what I'm packing in my suitcase :D I'm trying to take a little, because I'm going only for a week, but I'm a woman and it's just not possible :D :D For very hot  weather I need swimwear (for swimming it won't be yet, but for tanning I hope so :p), if it's cold I need something with long sleeves, if I go cycling or jogging, so are necessary my sportswear, sneakers, etc. ... but I take a maximum of three pairs of shoes! But we'll see :D And handbags as well ONLY three. Eventhough I'm not going to wear all of it, it's always better to have than not to have :D I hate packing, the best part of travelling is when my suitcase is nicely ready! And I can go :D

Do you like packing? Doesn't it make you a problem or are you as well indecisive and better taking more than you need?

4 komentáre:

  1. a preco ides na cyprus? taka netradicna destinacia o tomto case :)
    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prisla som za priatelom :) no neviem, ci giveaway este stiham, ale idem na to mrknut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já teda moc ráda nebalím, hlavně se vždycky bojím, že na něco zapomenu :D Naštěstí se mi to ještě nestalo :D Celý tvůj blog je hezký! Jsem tvůj nový pravidelný čtenář :) Byla bych moc ráda, kdyby to bylo vzájemné :D

    Můj blog http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, dakujem pekne Katka :)) Som rada, ze sa paci, idem hned omrknut tvoj :))

      Odstrániť