sobota, 19. apríla 2014

Surprise !!!


Môj miláčik mi spravil nečakané prekvapenie ! Šiel do kvetinárstva kúpiť kvet pre svoju babičku ako spoločne darček od nás, lebo mala narodeniny a vzal aj ružu pre mňa. Prišiel, podal mi ju a hovorí: This is for you. Ja som to ale pochopila tak, že kúpil dva kvety pre babku a túto ružu jej mám dať ja :D Musel mi to zopakovať, že je to pre mňa :D A vysvetliť, že má ešte jeden kvet pre babičku v kvetináči. Som ja ale trúbka :D

Ale tak , ako by ste reagovali Vy ? :D:D

My darling surprised me unexpectedly ! He went to the florist to buy flowers as a gift from us together for his grandmother's birthday and he took the rose for me. He came and gave it to me saying: This is for you. I misunderstood and thought that he bought two flowers for his grandma and this one I had to give it to her :D He had to repeat that the rose was for me :D And to explain that he has one more flower in a pot for grandma. I'm such a mess :D 

But how would your reaction be ? :D:D









Večer sme strávili pri poháre ružového Lambrusca/ We spent the evening with the glass of rose Lambrusco





2 komentáre:

  1. Růžičky miluji :-)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, hlavne od milovaného človeka potešia asi najviac :)

      Odstrániť