sobota, 31. mája 2014

MISS


Ahojte :) No ako vidím, na dlho som sa stratila z blogového sveta a veľmi mi to chýbalo!! Ani som nemala poriadne čas sledovať svoje obľúbené blogerky a internet celkovo šiel bokom! A to všetko kvôli ťažkému skúškovému, ktoré práve teraz mám :/ Čakajú ma ešte 2 skúšky, tak snáď ich úspešne zvládnem. Ďalšiu mám ale až 5.teho, takže mám trošku čas sem niečo konečne pridať. Veľa sa toho udialo a postupne to tu uvidíte. Ako som Vám sľúbila, že pridám fotky z MISS, keď ich budem všetky mať, tak teraz Vám to splním a v tomto príspevku ich uvidíte :) Čakala som na nich dlhých 5 dní :D A vy bohužiaľ až skoro 2 týždne :/ Opíšem Vám trošku ako to tam prebiehalo. Prihlásili sme sa všetky študentky samé, bolo nás spolu 8. Ja som sa prihlásila preto, že som chcela mať nejakú novú skúsenosť a hlavne ma aj lákali tie ceny, ktoré sa dali vyhrať, hlavne boli ceny už aj len za účasť a ešte aj zadarmo večera a mejkap a vlasy nám tiež spravili :)) V stredu pred piatkovým Majálesom sme sa všetky stretli v škole, aby sme si nacvičili chôdzu a poradie, v akom budeme stáť, nejaké otočky a bla bla :D Nemohli sme sa zhodnúť ísť rovnakým tempom alebo jedna vyšla skôr ako druhá atď. No nie je to také ľahké, ako to vyzerá. V piatok o 13tej sme sa zišli v Spoločenskom pavilóne v Košiciach a tam nás už čakala vizážistka. Kaderník docupital až oveľa neskôr. Večer začínal až o 19tej, ale ani dovtedy sme všetky neboli hotové!!! Proste vizážistka si dala záležať :) S mejkapom som bola spokojná a aj mi nalepila umelé mihalnice, ktoré som si sama doniesla:) Bohužiaľ, ku kaderníkovi som šla ako posledná!! A nepáčilo sa mi, ako mi urobil vlasy :/ Preto som si ich rozpustila potom..Aj tak sme už nemali čas a proste to odflákol..Pritom niektoré mali fakt že super vlasy:) Aj ma štvalo, že som si ich nedala zafarbiť, ale čo nebolo, už je, keďže som si prefarbila vlasy asi pred týždňom a som veľmi spokojná :) Tiež ma štvalo, že som si nestihla kúpiť nové šaty, lebo sme mali mať koktejlky a ja nemám ani jedny..Mám kopu šiat, ale podľa mňa neboli ani jedny vhodné na takú príležitosť. Tak som si vzala moje staré osvedčené, v ktorých sa cítim dobre a myslela som si, že sú asi také najvhodnejšie z tých, čo mám. Na začiatku večera nás moderátor predstavil a potom si každá vytiahla jednu otázku, ja som mala otázku, či som fanúšikom sociálnych sietí. Poďme k veci.. Neumiestnila som sa ani v prvej trojke, čo ma síce kus mrzelo, ale ...dekan školy mi pri podávaní ruky povedal: Ja by som vybral ináč :) Potešilo to veľmi..Mne osobne sa víťazka MISS nepáčila a 1.vicemiss je moja kamoška, s ktorou som sa tam zoznámila a tá mi je sympatická a 2.vicemiss teda tiež nič moc. No veď posúďte sami a napíšte mi, ktorá podľa Vás mala vyhrať. Hlavná cena bol tablet a vicemissky získali okrem kytíc a malých koruniek to isté, čo aj my všetky, čo sme sa zúčastnili. Voňavku a spiatočný lístok na Eurobus do Prahy, ktorý však nevyužijem ja, lebo ho nepotrebujem, keďže mám vlak zadara, ale dám ho najkamoške Lenke, s ktorou tam už dlho plánujeme ísť :) A neviem sa dočkať, kedy tam spolu pôjdeme. Cmuk láska, viem, že to čítaš :D 

Hello :) Well I see that for a long time I was out from the blog world and I really missed it ! I didn't really have time to read posts of my favorite bloggers and anyway all Internet went aside ! And all this because of the exam period I'm having :/ A lot has happened and you'll gradually see it here. As I promised to add photos from MISS when I get all of them , so now it's the time :) I will describe you a little how it was there. All the girls registered by themselves, we were 8 together, I did it because I wanted to gain new experience and I liked the fact that only for participation we had prizes and as well free dinner, hair and makeup done :) Wednesday before Friday's school party we all met at school, so we rehearsed walking and the order in which we would stand, some turns and blah blah :D We totally couldn't synchronize. Well it's not as easy as it looks. On Friday 13th we met at the place and there was already waiting a stylist for us and hairdresser. The evening began at 7 but until that time we still weren't all done! With make-up I was very satisfied. Unfortunately, I went to the hairdressers as the last! And I didn't like how my hair was done :/ That's why I loosened it..Also I was pissed that I didn't dye it, because the colour didn't look nice at the photos. But I dyed my hair about a week ago and I'm very happy now:) I was also pissed that I wasn't able to buy new dress and I took the old ones. At the beginning of the evening a presenter presented all girls and then each of us pulled out one question. I've been asked whether I am a fan of social networks. Let's go into the point .. I wasn't even in the top three and I was a bit sorry about it, but ... the dean of the faculty told me that he would choose different girl :)  It pleased me a lot :) I personally didn't like the winner of MISS, 1st vicemiss is my new friend , who I met there and she's very nice girl and 2nd vicemiss as well I didn't like. But after all, judge for yourself and write me which one do you think should win. The main prize was a tablet and both vicemisses obtained besides the bouquets and small crowns the same things and we all did. Perfume and return ticket for the bus to Prague, which I won't use because I don't need it , since I have trains for free, but I'll give it to my best friend Lenka, with who we've been long time planning to go :) And I can't wait to go there with her. Kiss for my love, I know you're reading it :D












Zabávali nás No Name a potom DJ :)
2. Vicemiss
1. Vicemiss
Dekan školy ide vyhlásiť víťazku MISS / The dean of the faculty is going to announce the winner of MISS
MISS

S mamičkou/ With my mum
S Majkou
S Frederikou


Cena útechy :D Voňavka Salvatore Ferragamo, spiatočný lístok do Prahy, vzorka parfumu Hugo Boss a lak na nechty :) / Consolation prize :D Perfume Salvatore Ferragamo, return ticket to Prague, sample of Hugo Boss perfume and nail polish :)

Tak čo, ktorá mala vyhrať ? :)

So what, which girl should win ? :)

5 komentárov:

  1. ůžasný článek! Na fotkách ti to strašně moc sluší :) Podle mě jsi měla vyhrát ty:) Ze všech slečen jsi byla nejkrásnější!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano ano anooooooo..ten lístok je môj! <3 vďaka tebe a jasna vec, že si to mala vyhrať ty sakra!!!! v Prahe to zapijeme B52jkou!!! cmuk, love ya! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš jasné, nech už to je !!! Love you, too :-*

      Odstrániť
  3. Je mi ľúto, že si nevyhrala miss eurobus. Priala som ti to veľmi.

    OdpovedaťOdstrániť