sobota, 10. mája 2014

My saturday

 Dnešný dník som strávila fajnučko, oddychovo aj učebne.. A teraz sa chystám a idem trošku von, kamoši už čakajú na mňa :D
A ako ste strávili sobotu Vy?

Today I spent very nice, relaxing and as well studying.. And now I'm getting ready to go out.

How was your Saturday?

Moja úžasná večera :) Šalát s tuniakom/ My amazing dinner :) Salad with tuna



Nazbierané kvety na prechádzke s bračekom v obale od Tik-Tak :D / Flowers from the walk with my little brother
To je ON :D Nezastaviteľný!!!/ That's HIM :D Unstoppable!!!
Mám na sebe plavky a už aj celkom dobrú farbu ;) Bolo strašne horúco, ale akonáhle slniečko zašlo, bola zima a nahodila som tričko/
 I have bikini and quite good colour from sun ;) It was very hot , but when the sun hid, I put on the T-shirt, cause it was little cold

Moje frappe s kokosom :D / My frappe with coconut
Zdravá jablková štrúdľa/ Healthy apple cake
RECEPT

Taak dnes som aj znova piekla, štrúdľa je naozaj výborná a môžem ju jesť bez obmedzenia, lebo má v sebe všetko len zdravé ;) Skúste aj Vy :)

So today I was baking again, the cake is really tasty and I can eat it without a restriction, cause it contains all healthy :) Try it as well ;)


Foto PRED a PO


A skoro som na to zabudla, ale musím sa pochváliť..
Naša nová záhradka :))) Všetci sa z nej strašne vytešujeme !

Almost I forgot..
Our new garden :) We all love it !

3 komentáre: