štvrtok, 15. mája 2014

Roadtrip do Bratislavy cez Nitru :)


V pondelok som sa vybrala s dvomi kamoškami na roadtrip do Nitry, kde obe študujú na výške. Večer sme šli na drink do baru Hemingway a neskôr mi trošku ukázali centrum Nitry, keďže som tam bola prvýkrát v živote. Na druhý deň sme sa ráno vybrali do Bratislavy, ktorá bola cieľom nášho ženského roadtripu :) Hneď, ako sme došli, sme si dali fajné kafíčko v McDonald's a zamierili na americkú ambasádu. Čítate dobre :) Posledný krok, ktorý nám chýbal k splneniu našich snov, bolo získanie víz! Strávili sme tam celý deň a keďže sa šlo dovnútra podľa abecedy a priezvisko kamošky je na V, tak sme tam boli až do konca :) Ale nevadí, lebo to stálo za to a po rozhovore s americkým konzulom, sme všetky tri úspešne získali VÍZA !!!!!!!!!!!!! :) Veľmi sa teším, že to všetko vyšlo, hoci sme mali trošku stres, či nám ich dajú a či budeme rozumieť všetko, čo sa nás bude konzul pýtať, ale zvládli sme to na jedničku, takže AMERIKA nás už čaká !! 

Letíme o mesiac, presne 14.6. Neviem sa dočkať a stále tomu neverím, že o 30 dní sa splní môj dlhoročný sen !! Som veľmi vďačná, že mi to moji úžasní rodičia umožnili a taktiež, že idem s dvomi super skvelými babami.. Cítim, že leto 2014 bude najlepšie :)) 

A čo Vy? Chystáte sa niekam v lete?

On Monday I went with two friends for roadtrip to Nitra, where they both study at the University. In the evening we had a drink in the Hemingway bar and later they showed me the centre of Nitra, because I was there for the first time in my life. And the next day in the morning we went to Bratislava- capital of Slovakia, where was an objective of our female roadtrip :) When we came there, we enjoyed a nice cup of coffee at the McDonald's and straight after we headed to U.S. embassy. Yes, you're reading right :) The last step, which we missed to fulfill our dreams was to obtain a visa! We spent the whole day there and since they called inside people by alphabet and a surname of my friend begins on V, we were there until the end :) But never mind , because it was worth it and after talking with the American consul, we all successfully obtained VISA ! ! ! ! ! :) I am very happy that it all worked out, although we had a little stress if they give it to us and if we understand everything in English, but we made it perfectly, so AMERICA is already waiting for us !

We're leaving in a month, exactly on 14th of June. I can not wait and still do not believe that in 30 days my long-time dream will accomplish! I am very grateful that my amazing parents allowed me to go, and also that I'm going with two great girls .. I feel that summer 2014 will be the best :):)

What about you ? Going somewhere this summer ?







Moje siláčky :))









Jedna záchodová SELFIE na benzínke :D:D

4 komentáre:

  1. Jejj bola si v Nitre? Do Hemingwaiu z casu na cas taktiez zavitam. Je tam vzdy neskutocna pohodicka :) A gratulujem k vizam ...zavidim tu Ameriku hned by som sa vratila! :) I ked viem, kolko vybavovaciek s tym je :) Kam presne sa chystas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa tam veľmi páčilo :) A ty si z Nitry? Ďakujem, tak áno, tie vybavovačky boli akoby nekonečné :) Ideme na Floridu, Daytona beach a ty kde si bola ?

      Odstrániť
    2. No študovala som tam a mam tam tiež byt takze som tam pomerne casto :)) Ja som bola nad Floridou.. v štate Louisiana v hlavnom meste Baton Rouge kusocek od New Orleans... Moc moc zavidim poriadne si to tam uzite! :)

      Odstrániť