piatok, 9. mája 2014

Stráca sa vlastný názor na módu

Nepáči sa mi momentálny trend, že ak niečo príde to módy a nosí to blogerka, hneď to musím mať a nosiť tiež. Neverím, že všetko, čo je moderné, sa Vám automaticky aj páči ???

Uvediem Vám ZOZNAM MÓDNYCH VYCHYTÁVIEK, ktoré sa ku mne nikdy nedostali a ani nedostanú,
kľudne začnime topánkami..

1. Tenisky Converse
Nepáčia sa mi a neviem, prečo je okolo nich taký ošiaľ už toľko rokov. Spojenie obyčajnej látky a gumy? Nie, díky.. Sú už dosť otrepané, ale zrejme budú navždy must-have..



2. Leopardie loafers
Toto sa mi aj páči a dá sa to pekne nakombinovať, ale už som to videla toľkokrát, že sa mi to znechutilo..Aj som si ich chcela kúpiť, ale teraz by som si ich určite už nekúpila. Je jedno, či sú to balerínky, či loafers, či iný tvar, príde mi to, že všetky, čo to majú na nohách, majú obuté to isté.




3. Flatform sandals
Absolútne neatraktívne topánky, čo sa módy týka..Presne také isté, ale bez platformy som nosila na základnej škole, sú pohodlné a kupovala som ich v zdravotníckych potrebách. Sú fakt dobré akurát tak na nosenie v škole a na doma..a pre doktorov. Ale na vonku a ešte s nimi stajlovať outfit ? Asi nikdy nepochopím, ako sa toto mohlo stať módnym trendom. A nie, žiadny outfit s týmito topánkami nevyzerá dobre!




4. Superga shoes
Naozaj sú také super ? Mne to totiž príde ako konské kopytá. Hlavne tie, ktoré sme vzrastom nižšie, chceme byť vyššie, ale podstúpiť toto a všade trepať platformy, či to dobre vyzerá, či nie, to je už veľa..



5. Espadrilles
Španielsko milujem a chcem tam raz ísť, ale topánky odtiaľ pochádzajúce ma neohúrili. Kebyže som babka, beriem ich všetkými desiatimi, ale k mladým ročníkom sa mi vôbec nehodia. 




Je to, samozrejme, všetko len môj názor a komu sa jedny alebo viac z týchto topánok páčia, tak neodsudzujem, veď každý má iný štýl, ale čo odsudzujem, je nosiť to preto, lebo je to MÓDNE a majú to aj ostatné blogerky a tak si nanútim, že je to krásne a aj mne sa to páči..

Čo si o tom myslíte Vy?

6 komentárov:

  1. Mě se líbí jen conversky a loafersky, jinak souhlasím s tebou!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za názor ! Loafers sa páčia všetky aj mne :)

      Odstrániť
  2. teniský Converse sa mi páčia, ale nie pre tú hviezdičku a nápis na päte, ale pre to že sú pohodlné a jednoduché a to ma niekedy baví...no za tie peniaze? nikdy! úplne mi stačia moje z Tesca za 10€ :D a tie ostatné topánky sú podľa môjho názoru dosť zlé... hlavne tie s trojposchodovou podrážkou.. o školáckych sandálkach ani nehovorím :D za to dať peniaze ako za módny trend, to by som nedala... ale ak to niekto nosí a páči sa mu to, nech sa páči :) proti gustu žiaden dišputát, ako sa vraví ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, Migi, tá cena je prehnaná ! No hej, napr. tie školácke sandálky z Topshopu tiež stoja nejak cez 60 eur. A za čo preboha ? To v zdravotníctve sú lacnejšie a mám to isté.. Darmo, platí sa za značky..A aj tak každý módny trend ako prišiel, tak odíde a vráti sa o 20 rokov :D

      Odstrániť
  3. Conversky nosím už odmalička, můj táta je vždycky miloval a naučil to i mě, teď mám osmery a rozhodně s nima nepřestanu. Mám je ráda, protože jsou lehký, jednoduchý a nijak přehnaně sportovní (vlna Nike ID's, který nosím na běhání, protože to jsou běžecký boty, k čemukoliv mě minula), na víkend totálně ideáloš boty. Cena za ně mi přehnaná nepřijde, protože mi vždycky vydržely několik roků a to o podobných teniskách bez hvězdičky říct nemůžu.

    Jinak s Tebou ale úplně souhlasím. Loafersky z leoparda vidím každý den tak patnáctery, že mám pocit, že jsem na exkurzi v zoo. Zdravotnický sandále mi přijdou dobrý pro doktory ve špitále, supergy mi nepřijou dobrý pro nikoho (ještě jsem neviděla člověka, kterýmu by slušely) a espadrilky mi připomínají bačkory, takže na doma asi fajn, jinak nevím. Ještě mě dost straší creepersky. Možná jsem moc konzervativní, ale na nohu mi to to prostě nevleze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuuha, tak to mas peknu zbierku :) no mne sa nepacia aj preto, ze ich ma vela ludi..ja chcem byt stale vynimocna a nosit to,co ostatni nemaju :D:D a tak teda, ked su tak kvalitne za tu cenu, potom nie je o com ;) haha, s tymi loafers mas pravdu :D tie creepersky teda neviem, co su zac, ale idem pozriet na nete :)))) Diky za dlhyyy názor :)

      Odstrániť