nedeľa, 18. mája 2014

Stylish in white

Ahojte :) Takto som bola oblečená včera večer na oslavičke kamoškinho frajera, v piatok som bola na majálese, ktorý konala naša univerzita a zúčastnila som sa aj súťaže MISS :D Ale fotky pridám neskôr, keď ich budem mať všetky..Vlasy nám tam robil kaderník, ale účes sa mi nepáčil, tak som si vlasy len rozpustila a potom aj tak vyzerali oveľa lepšie na druhý deň, trošku som ich ešte prečesala a voilá :D Zbožňujem mať takto nakučeravené vlasy, kiežby som mala kaderníka doma každý deň ! Skombinovala som biele sako s tričkom s bielym leopardím vzorom, k tomu rovnakú kabelku, červený lesk na pery, červené nechty z predchádzajúceho večera a eleganos štýl za 10 minút bol na svete :)) Ja sa takto nastajlovaná cítim najlepšie :)

A čo Vy? Čo máte oblečené najradšej? Aký štýl preferujete?

Hello :) This was my yesterday's outfit for birthday celebration of boyfriend of my very good friend. On Friday I was at the evening party made by our university in May every year and as well I participated in MISS competition :D But photos I add later, when I get all of them :) Hair looked much better on the other day, just little I brushed them and voilá :D I wish to have hairdresser at home every day! I combined white jacket with T-shirt with white leopard pattern and the matching handbag , I put red lipgloss and elegant style in 10 minutes was born :D I feel the best being dressed like this :)

And what about you? What is your favourite combination of clothes? Which style do you prefer?








jacket- second-hand/ T-shirt- from Cyprus/ jeans- Stradivarius/ handbag and pearl bracelet- gifts from friend :)

6 komentárov:

  1. Místama vypadáš jako Tereza Kerndlová :) Sluší to to moc ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej, ďakujem krásne, to mi asi ešte nikto nepovedal :))

      Odstrániť
  2. krásne natočené vlasy a skvelá kabelka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si úplne nádherná :) A vypadala si super. Krásne vlasy, krásny leska na perách :) topka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dievčatá, ďakujem Vám za pochvaly :))

    OdpovedaťOdstrániť