štvrtok, 1. mája 2014

Uchmatni si kúsok z môjho šatníka ! ;)

Sorry, only for Slovak and Czech girls :)

Tak dievčatá, konečne som si pretriedila šatník a chcem pár vecí predať za úplne symbolické čiastky. Čo všade pozerám nejaké bazáry, tak ceny sú dosť vysoké podľa mňa. Predsa len tovar už nosením stráca hodnotu a ja budem rada, keď sa mi za tie kúsky aspoň niečo vráti. Takže ak sa Vám niečo zapáči a obstaráte si to, ja budem len rada, že sa moje oblečenie nosí ďalej a niekomu urobilo radosť :) Oblečenie je vo výbornom stave, lebo si vždy na to dávam pozor ;) Nosila by som tie kúsky ešte ďalej, ale už sa mi buď zunovali, buď som ich kúpila a nikdy nenosila alebo dostala ako nevhodný darček alebo sú mi veľké :D:D Keďže som v poslednej dobe schudla a neviem, či a kedy priberiem naspäť, tak to zbytočne budem držať :) Poštovné na dobierku je 2.50 €, poštovné pri platbe na účet dopredu je 1.50 €. Poprípade tie, ktoré ste z východu, Košice, Trebišov a okolie, môžme sa stretnúť osobne a ja Vám to dám len za čiastku tovaru :) 
A teraz hor sa na prezeranie !!! 


PREDANA !!!




PREDANE !!!

Tričko Bershka, veľkosť S, cena 2 €, taktiež bombové k legínam :)
PREDANE !!!
Tričko Bershka, veľkosť S/M, cena 1.50 €, fajné na doma alebo aj na normálne nosenie :)
PREDANE !!!

PREDANE!!!

PREDANÉ!!!

Riflová minisukňa so zlatými detailmi, veľkosť XS, ale sedí na S, mne je už veľká teraz :/ Cena 3 €

PREDANE !!!

PREDANE !!!

Legíny džínsového vzhľadu, veľkosť S, cena 2 €, mala som ich rada, ale už ich prenechám mladším ročníkom :D

PREDANE !!!
PREDANE !!!

Plavky F&F, veľkosť S, cena 2 €
PREDANE !!! 
Krásne plavky F&F, veľkosť S, cena 2.50 €, tie boli moje obľúbené :)

Tričko s výstrihom Ann Christine, veľkosť S, cena 1.50 €
Krásna súpravička, veľkosť podprsenky 75B, spodok 34/36, cena 3 €,  zapínanie podprsenky na kotvičku vpredu, výborné do tričiek s vykrojenými ramenami! Nenosené :/
Podprsenky, zhora dole-
1. čierna Bellinda, PREDANA !!

2. ružovo-fialová, 80B, úple nová!! 2.50 €  

3. ružová s čiernou čipkou H&M, PREDANA !!

4. zelená H&M,  PREDANA!! 

5. hadia H&M, 75B, PREDANA !!

Posledné 3 nosené, ale v super stave ;)

PREDANE !!!


Sexy tričko s výstrihom a odhaľujúce chrbát a bruško :) Veľkosť S, cena 1.50 €


PREDANE !!!
Krásne letné kraťasky H&M, veľkosť 36, cena 2 €
PREDANE !!!
PREDANE !!!

PREDANE !!!

Plážové kraťasky alebo len tak na doma :) Veľkosť M, cena 1.50 €
PREDANE !!!


PREDANE !!!
PREDANE !!!
Tričko so zaväzovaním okolo krku, veľkosť M, cena 1.50 €

PREDANE !!!

Tričko Amnesia, veľkosť S, cena 2 €

PREDANE !!!
Tričko so zavaäzovaním okolo krku Mayo Chix, veľkosť S, cena 2 €

Môžem sa Vám vo všetkom aj odfotiť a poslať foto, ak by ste mali záujem :)

Píšte do komentov alebo na môj email: veronikakrasnicka@gmail.com

16 komentárov:

  1. Ahooj, mám záujem o tie ružové šaty 3 €, tričko so zebrou 2 € a tú súpravičku leopardiu :P Môj mail: martina.mhorinkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj mala by som zaujem o par kuskov z tvojho satnika :)
    zlte saty Bershka za 2,50
    cierne kratasy Berska za 1,50
    suknička Berska pasikava bielo modra za 1,50

    tesim sa na odpoved :)))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skoda ze male cisla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa páčia žlté šatky Bershka za 2,5 € :) ak si to Jana Nováková rozmyslí tak si poprosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj mala by som záujem o ružové aj žlté kratasky LINDEX, a taktiež o kratasky s vysokým pásom DIY ak ma nikto nepredbehol :-) ikusenka1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj :)
    ja by som si vzala tie plavky - modré za 2,50
    m.janka.k@gmail.com
    vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoj, vzala by som tie Topshop kraťasky
    zkucarova@gmail.com :)
    Díky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, mala by som záujem o:
    Safari šatky Terranova, veľkosť S, ale sedí skôr na M, cena 3 €
    Rozkošné plavky Tezenis, veľkosť S, cena 2.50 €, krásne sedia na postave
    Plavky Adidas, úplne nové, len vyskúšané, nikdy nenosené :( Veľkosť 36, cena 8 €

    Ďakujem krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť