utorok, 3. júna 2014

30-day AB challenge


Ahojte ženy, leto je skoro tu ! Objavila som na Facebooku túto skvelú výzvu a začala som ju včera cvičiť a odcvičila som si prvý a druhý deň naraz. Takže ak sa chcete zapojiť aj Vy, dnes si musíte odcvičiť všetky 3 dni naraz, bohužiaľ :D Alebo kľudne začnite od prvého dňa, ako chcete :) Všetky cviky by ste mali v pohode zvládnuť a cvičte ich tak, že si dáte (napr. prvý deň) 15 sit-ups (sed-ľahy), 30-60 sekúnd pauza, potom 5 crunches (zhyby), zas pauza, 5 leg raises (zdvihy nohami), pauza a začnite robiť posledný cvik- plank a vydržte v ňom 10 sekúnd a snažte sa pritom sťahovať zadok najviac ako viete :) Ja dnes celkom dosť cítim brucho, takže nebolo to zbytočné :) A dúfam, že o 30 dní uvidím veľký rozdiel :D

A čo Vy? Chcete aj Vy mať sexy vymakané bruško a nehanbiť sa ukázať v plavkách? Poďte teda do toho so mnou!!!:)

Hey women, summer is almost here! I found out this great challenge on Facebook and I started to exercise it yesterday and I did the first and the second day at a time. So if you want to involve yourself as well, today you need to exercise all three days at a time, unfortunately :D Or feel free to start from day one, as you want :) I think that all of exercises you should handle without problems and you should (eg first day) do 15 sit-ups, 30 to 60 seconds pause, then 5 crunches, pause again, 5 leg raises, pause and start to make the last exercise- plank and stay in the position for 10 seconds and at the same time tight your butt as much as you can :) Today I feel pretty much my belly, so it wasn't useless :) And in 30 days I hope to see a big difference :D

And what about you? Do you want to have a sexy belly and not to be shy to show off in bikini? So come on to exercise with me!!! :)


 1. Ako urobiť sed-ľah

2. Ako urobiť zhyb

3. Ako urobiť zdvih nohami

4. Ako urobiť plank



A nakoniec bonus pre Vás :) / And bonus in the end for you :)
5. Ako urobiť drep

Robím tak 20 drepov každy druhý deň, ale už by som mala začať pridávať, lebo nôžky si už zvykli :D

I make 20 squats every second day, but I should make more of them, cause my feet got used to it :D

A nechcela som sem pridávať fotku svojho brucha, ale tak pridala som, aby ste videli, ako vyzerá teraz a pridám aj fotku po mesiaci ! :) Fakt si verím a dúfam, že to vydržím cvičiť a verím aj VÁM !!!!!

And I didn't want to put a photo of my belly here, but I did, because I want you to see how it looks now and how it will be after one month ! :) I believe in myself that I can do it and as well I believe in YOU !!!


P.S Odporúčam Vám dať si tú výzvu ako pozadie na pracovnej ploche PC alebo vytlačiť a vycapiť na stenu!!! Tak si to pripomeniete každý deň :) /  I recommend to you to put the challenge as a background on your desktop of PC or print it out and put into the wall !!! It will be a good reminder to you every day:)

Veľa šťastia / Good luck !!!!!!!!!

9 komentárov:

  1. Určitě začnu tuto výzvu také cvičit!:) Hodně mě láká!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začni určite a potom si to zhodnotíme spolu a či sme to vôbec vydržali :D

      Odstrániť
  2. Luxusní břicho, to teda jo.
    Musím se přiznat, že bříško mám tak nějak přirozeně ploché a hezké, ale ty boky a dolní část těla, ta už je horší. Zaplaťpánbu, že jsou teď v módě midi sukně a nemusím tasit celulitidu:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo, ďakujem pekne, ale takto moje brucho vyzerá, keď je napnuté hahaha :D Chcela by som, aby takto vyzeralo aj v pokoji a aj trošku lepšie, tak preto cvičím :D Tak to máš teda super a máš teda šťastie teraz :D:D Ale verím, že niečo strašné to nebude a len preháňaš a aj v minisukni by si zažiarila ;)

      Odstrániť
  3. Přidat si k mým tréninkům ještě tuto výzvu, tak bych už odpadla definitivně :-D
    Mimochodem by se nám všem určitě hodila rada, jak si nafotit břicho, to tvé je totiž dokonalé :)
    Marti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aké tréningy máš ? No netreba to preháňať, mne táto výzva a sem-tam korčule stačia :) Haha, díky za kompliment..A že ako nafotiť? Napnúť ho, čo najviac to ide, vytočiť sa z boku, dobré svetlo, aby ti ukázalo, to čo tam je a trošku prirodzeného opálenia :D Inak ja som doteraz vôbec nič necvičila na brucho, tak neviem, odkiaľ sa mi to tam trošku pri napnutí vyrysovalo :D

      Odstrániť
  4. Ja moc na taketo vyzvy nie som lebo sa mi ich este nikdy nepodarilo vydrzat..ale som rada ze som si kupila permanentku do fitka a tam chodim poctivo uz 3 mesiace :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tiež neviem, či to dodržím do konca, ale tak chcela by som ..Aj keď ideme na chatu a potom cestujem, tak asi zas nič z toho, lebo na letisku to tam nebudem predvádzať :D:D A tak držím ti palce, tiež som sa tak motivovala, že som si kúpila permanentku, ale stíhala som chodiť tak 2x do týždňa, viackrát nie :/ Ako to stíhaš Ty?

      Odstrániť
  5. Tiež sa mi pri tom nikdy nepodarilo vydržať, ale každé leto začínam znova :D ale ako sa tak na seba pozerám, ehm, asi to troška potrebujem, takže dosť možno sa do toho pustím znova :D

    OdpovedaťOdstrániť