piatok, 6. júna 2014

Mustard peplum dress


Na skúšku ešte minulý týždeň som zvolila tento outfit, bolo vtedy pekelne horúco. Avšak mala som balerínky, lebo v týchto štekloch by som sa pri prestupoch vlakov asi prizabila :D Vlastne som ich ešte ani raz na vonku nemala obuté, lebo nie sú na dlhé chôdze a ani by som v nich asi viac než hodinu nevydržala :D Takže sú to vlastne len také topánky na fotenie..:D:D Kúpila som si ich na konci minulého leta na Cypre. Chcela som si ich tam raz obuť, keď sme šli von, ale nakoniec som vzala istejšie topánky, hoci by to bolo len na výstup z auta a nástup do auta a prejsť pár krokov tam a späť :D Inak to, že sú akoby bez podpätku, vôbec nevadí, lebo sú stabilné, ale sú strašne vysoké a hrozí fakt vyvrtnutie členka :D Šatky som si tiež kúpila na Cypre a vlastne aj kabelku, ako tak pozerám :) K perlám na opasku som doladila perlový náramok a tiež náušnice perličky, ktoré však nevidno kvôli vlasom, ktoré ako vidíte sú konečne krásne a žiarivé :) Zafarbila mi ich teta šampónom, kúpila som svetlohnedú farbu, lebo aj tak som vedela, že chytí na tmavo, ona však chytila úplne skoro na čierno :D Tu mám vlasy vymyté asi už 2x. Možno zajtra urobím príspevok, ako som bola na Kontrafakt práve s tou tetou, a tam mám teda tie vlasy dosť tmavé :) Zajtra ideme partia na chatu do lesa a budeme tam až do pondelka, robíme takú malú rozlúčkovú párty pred odchodom, ale veľmi to nebudem preháňať, keďže ma ešte čaká vo štvrtok posledná skúška, tak musím mať čistú hlavu :) 
A ako sa máte Vy, moji úžasní čitatelia? :)

I chose this outfit for the exam, it was very hot! But instead of heels I had a ballerinas, because in these heels I would kill myself :D Actually I haven't even worn them out because they aren't for a long walking, maybe for one hour only:) So, they're just the shoes for a photoshoot :D:D I bought them at the end of last summer in Cyprus. It's not a problem that they're without heel, because they are stable, but they are terribly high and there is a possibility of ankle sprains :D The dress and handbag were also bought in Cyprus :) I matched a pearl bracelet and pearl earrings with the belt of the dress. Unfortunately, the earrings aren't visible because of my finally beautiful and vibrant hair :) My auntie has colored them with shampoo, I bought light brown colour, because I was sure that it was going to be darker but I didn't expect it to be totally dark, almost black :D Here on the pictures I have my hair washed about 2 times. Maybe tomorrow I will publish a post from the concert of Slovak famous rapper group Kontrafakt and there you will see :) Tomorrow we're going to the cottage in the forest and we will be there until Monday, we make a little goodbye party before our departure, but I will not overdo it, I still await final exam on Thursday, so I have to have a clear head :) 
And how are you, my amazing readers?:)










11 komentárov:

  1. Šatičky sú pekné, no topánočkám alá lady Gaga neviem nejako prísť na chuť :)
    Pozývam ťa do mojej giveaway ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit :) Topánky nie sú môj štýl ale aj napriek tomu sa mi páčia, hlavne v kombinácii s týmto tvojim outfitom :) Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie topánky sú super. to si sa na nich nezabila?

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjoo, ty boty jsou zajimave. Jinak moc pekne sladeny oufit :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfit. A topánky sú fakt mega! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda ty boty jsou odvážné! :) Ale skvělá barva :)
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uff, dievčatá potešili ste ma, toľko komentov som teda nečakala :)) Ďakujem krásne, nie, nezabila, dávala som pozor :)) Žltá je moja obľúbená farba, tak museli byť moje :) Ale na bežné nosenie teda, bohužiaľ, nie sú :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow!!! Very nice color! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetky tri aspekty sú krásne. Šaty, ty aj studňa.

    OdpovedaťOdstrániť