streda, 25. júna 2014

New in

Ahojte, pridávam sem narýchlo nejaké new in, z ktorých som totálne nadšená! 

Hello, just a quick post about my new in, from which I am totally excited !

Konečne mám aj ja EOS :))) Blueberry acai. Kúpené vo Walmarte za 3 doláre

Nové tričko Aeropostale, 5 dolárov :))
A môj vysnívaný cropped top, ktorý som hľadala tak dlho, až som ho našla :))

4 komentáre:

  1. Eos je úžasný :) mám doma teno a este žltý melón a nevymenila by som ich za nič :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no fakt je uzasny a asi si ich nakupim vo vsetkych prichutiach :))

      Odstrániť
  2. Eos som vždy chcela len tu na SR su také možnosti ako hovienko,šak vieme;D
    Cropped top úžasný, úplne top. Ja by som si ho aj v čiernej farbe kúpila. krásny

    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved presnee.. ja som ho chcela vyskusat, odkedy som ho videla na internete a ked som ho tu zbadala v obchode, hned som si ho musela kupit :D dakujem..ved mozno sa este vratim po cierny :)

      Odstrániť