piatok, 11. júla 2014

What's going on



Viem, že som zlá, veľmi zlá blogerka..Ale dám Vám na to hneď pár výhovoriek! Nemám čas, vôbec nič nestíham, ani vlastného frajera, mám 4 práce, odišiel mi mobil a najväčšou prekážkou v tom, že nič nepridávam je to, že nemáme doma internet a keď som na nete po práci, tak poskypujem s frajerom a idem domov najesť sa a spať alebo ideme von. Dnes som bola v novej práci, kde budeme pracovať 2 dni do týždňa, ktoré máme voľno v prvej práci. Tiež budeme robiť v ďalšom hoteli houskeeperky, dnes sme pracovali od 9 rána do pol 3 poobede. Potom som išla upratovať jednej starej pani dom, to je moja tretia práca, a bola som tam do 7 večer, potom som na ňu čakala pol hodiny, kým sme vyšli z domu, lebo ma niesla domov. Domov som došla hladná ako vlk, dievčatá akurát dovarili večeru, hodila som do seba cestoviny a pol donutu a utekala na net, lebo ma tam čakal frajer..Bohužiaľ zaspal a ja som so sebou nevzala mobil, aby som mu prezvonila, takže mám čas teraz, a aj preto píšem nový príspevok. Tak veď všetko má svoje výhody a nevýhody :) Moja štvrtá práca je v hoteli, v ktorom robím od začiatku, dali ma pracovať k bazénu. Paráda prácička!!! Dávam pozor na deti, ako sa šmýkajú na tobogáne a upozorňujem ich, čo nemajú robiť :) Takže vlastne skoro nič nerobím..Zajtra pracujem pri bazéne od 12..Po dnešnom celodennom upratovaní sa na to normálne teším :) Inak naši kamoši Česi už odišli z Floridy do Kanady, ale určite sa nenudíme. Spoznali sme tu kopu ľudí a skoro každý večer niečo podnikáme:) Aj dnes boli návrhy, ale nič z toho, lebo som dievčatám povedala, že ja nikam nejdem a ony bezo mňa nepôjdu nikam :) Mám milión päťsto nových fotiek, tak ich Vám aj hneď pridávam..Zážitkov mám po aleluju, ani neviem, kde začať..K fotkám budete mať komenty, tak Vám to snáď dokopy dá zmysel :D




Akože kulturistka :D
Night out :)

Baby aligátory v stredisku, kde sa hraje minigolf

Minigolf



At Volusia mall
Na tak hebkom matraci som ešte neležala !!
Šatky som tam najprv nechala a o týždeň sa pre nich vrátila, takže sú MOJE !!!
Nesmie chýbať !! :) Krásne tam bolo :)

Išli sme na pool party :)
V hangári  na Daytona airport s našimi kamošmi pilotmi :) 
Tu sú, partizáni :D Hore Česi Honza a Vlada a dole Edwin z Puerto Rica

V Oyster pube na pivku s kamošom Čechom Tomášom ( jeho fotku nemám )
Monopoly u nás doma :)
Šialená búrka bola !!!

1 komentár: