sobota, 11. októbra 2014

Čo som robila, odkedy som doma :)

Ahojte, tak odkedy som doma, som už niečo stihla podniknúť, nedeje sa tu niečo all the time ako na Floride, ale aj tak som sa zabavila :) Chýba mi avšak ako sme bývali spolu 3 dievčatá a sranda bola nonstop :) Takže čo som robila za posledné 2 týždne? Snažila som sa hlavne aklimatizovať, prvé dni boli hrozné, vôbec som neverila, že som doma a hneď na druhý deň som pozerala ESTU-bezvízový styk, ktorý potrebujete na cestu do USA, už som aj zažiadala :D Teraz sa už cítim lepšie :) Ponavštevovala som rodinu, kamošky, urobili sme welcome party na chate, bola som na vinobraní, potom na disko v Košiciach, ale hudba sa mi vôbec nepáčila, takže som si ani tak schuti nezatancovala..Inak som nastolila zdravé stravovanie ( 7 kíl nabratých v USA je dosť :D:D ) a korčuľujem, lebo je ešte stále pekne vonku, tak snáď to na tých vysnívaných 50 kíl dám čoskoro :D Nejak to nesúrim, ale viem, že ma poteší, keď pozapínam všetky rifle :D 

A ako sa máte Vy? 



Neboli sme na chate len dievčatá, mali sme aj 3 chlapov :D


Raňajky jak lusk - volské oko, moravské mäsko, avokádo ♥

Zapletené vlásky :)

Rozpletené vlásky a môže sa vyraziť von :)


Toto je moja dedina :D

2 komentáre:

  1. Hey,
    I really like your Blog! Awesome Photos and interesting Stuff. Do you want to s
    upport each other and follow via GFC? If yes please tell me and i follow back. Lets stay in touch. :)

    Greetings Sophia xx
    M Y B L O G.
    I N S T A G R A M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skade máš také obočie? páči sa mi, máš nejakú obočnú?

    OdpovedaťOdstrániť