nedeľa, 5. októbra 2014

I'm back !!! And I had vacation on Bahamas :)

Ahojte všetci, konečne mám čas na nový príspevok a som rada, že budem teraz prispievať aspoň každé 3 dni :) Som už doma na Slovensku a bolo mi veľmi ťažko, keď som odchádzala z Ameriky, hlavne z mojej Floridy, ale ja viem, že sa tam ešte vrátim :) Skončili sme v práci 9.septembra a o 2 dni na to sme šli na našu vytúženú dovolenku- plavbu na Bahamy !!! Bolo to niečo neskutočné, cítili sme sa tam ako princezné, taký luxus som teda ešte nezažila..Bola to vlastne aj moja prvá dovolenka, kde bol all inclusive. Loď bola obrovská, boli tam kasína, obchody, 3 reštaurácie, klub, bazén, vírivky, karaoke bar, no niečo neuveriteľné! Vyrazili sme vo štvrtok poobede, na Bahamy sme prišli v piatok na obed, boli sme tam do večera, celú sobotu sme boli na mori a dorazili sme naspäť na Floridu v nedeľu ráno. Jedlo bolo vynikajúce, prežrali sme sa do prasknutia :D Na Bahamách sme boli na výlet- Seaworld Explorer, kde sme boli v takej poloponorke a pozorovali sme ryby. Boli v ponuke aj výlety na súkromné pláže, ale stáli tak 200 dolárov, čo bolo strašne drahé a aj tak by sme tam boli len pár hodín. Dúfali sme, že pôjdeme na nejakú krásnu pláž aj tak. Mali sme jednu blízko prístavu, ktorá bola verejná, ale my sme chceli lepšiu, tak som hovorila jednému černochovi, že chceme ísť na peknú pláž, hovoril, že nás tam vezme, tak sme nastúpili na loď za 8 dolárov a vzal nás na Paradise Island, vystúpili sme a tam samé hotely obklopené vodou a pláž nikde :D Prístup na ne bol len ďalšou loďou a asi len pre hostí hotela, takže nebolo ľahké sa tam dostať. Tak sme tam trošku blúdili a hľadali, lenže nič..Začali sme sa pýtať ľudí, kde je tam nejaká pláž, tak nám povedali, že musíme ísť do hotela Cove Atlantis, vzali sme teda ešte shuttle, ten nás niekam doviezol a potom ešte ďalší shuttle a konečne sme tam dorazili. 5-hviezdičkový hotel, luxus všade naokolo a my sme šli rovno suverénne cez neho na pláž ako hosťky hotela :D Keď sme tam došli a zbadali tú nádheru, skoro sme odpadli :D Stačilo to až až :D Veď pozrite fotky a uznáte, že mám pravdu :D Chcela by som tie fotky aj usporiadať, ale nemám na to síl..vyberala som z 800 fotiek, takže mám dosť :D 
Enjoy it ;)











Loďka zvnútra !!!

Naša upratovacia služba bola veľmi kreatívna :D


Nekonečná chodba s kajutami





Prvýkrát som riadila vodný skúter, černoško to nechal úplne na mne, myslela som, že neprežijem :D



Carpaccio z červenej repy, grapefruit, gorgonzola, capers a rukola

Tiež som po prvýkrát ochutnala homára :) yum yum chutil mi :)

Banánový koláč


Raňajočky a vôkol iba oceán :)

Kamoška v strede oslavovala 25 :)


Ľúbim ju ! Moja spriaznená duša už 21 rokov :)

Pozadie je real, žiadny plagát :D

Please, dont take photos here..cvak :D Veď jedna fotka stačí, nie ? :D


Naša je tá najmenšia úplne naľavo :( :D









Nassau, Bahamy





Návrat domov...


video
Takto to vyzeralo na lodi :)

P.S. A viete, čo sme sa tam naučili??? Twerkovať :D:D:D



4 komentáre:

  1. Krásné fotky, musel to být skvělý zážitek. Též mám v budoucnu v plánu procestovat Floridu a poté cestu parníkem po Bahamách. Je vidět, že nejsem jediná koho to napadlo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Choď určite, keď budeš mať možnosť :) Ja som ani nechcela ísť na tú plavbu, ale kamošky ma presvedčili a teraz by som ľutovala, keby som vedela, že o čo som prišla, keby som nešla !! Fakt to stálo za to ;) A keď nebudeš mať parťáčku na Floridu, kľudne sa ozvi, ja sa tam chystám znova :D

      Odstrániť