pondelok, 15. decembra 2014

V Praze je blaze

Ahojte :) Nepísala som na blog, lebo nič také veľmi zaujímavé sa v mojom živote nedialo, len písanie bakalárky a brigáda, žiadne cestovanie, takže nuda pre mňa :D Ale konečne som skoro po roku navštívila moju milovanú Prahu, na ktorú mám fakt slabosť a považujem ju za svoj druhý domov :) Bola som tam jeden víkend za kamoškou, ktorá tam študuje, potom 4 dni doma kvôli práci a hneď ďalší víkend na to s najkamoškami a priateľom jednej z nich. Ešte som pritom stihla aj jeden pohovor a fotenie. Pohovor bol neuveríte na čo..Na letušku :D Kamoška ma na to nalákala, boli sme tam odniesť CV, fotky a potrebné dokumenty a pozvali nás na druhý deň na assessment day. Naše nadšenie bolo 100% , avšak kleslo na nulu, keď sme si doma prečítali negatívne a hrozné recenzie na danú spoločnosť. Tak sme boli z toho sklamané, šli kúpiť fľašku a do mesta pařit :) Rozhodli sme sa, že to vyskúšame v inej spoločnosti neskôr, keď budú mať open day. Veľa som si ohľadom letuškovania zisťovala v poslednej dobe a čítala som blogy letušiek, nie blogy o móde :D A úplne ma to uchvátilo..Tak uvidíme..Možno môj blog bude zaujímavejší časom, keď to vyjde a rozcestujem sa :D Pridávam fotky z Prahy a z fotenia, s ktorým som nadmieru spokojná, avšak mám zatiaľ len 2 upravené fotky, na ostatné čakám. V Prahe sa nekonali veľké nákupy, keďže všetko, čo potrebujem, mám a kúpenie niečoho nového by bol len prežitok a luxus (toto v poslednej dobe hovorím, neviem, čo sa so mnou stalo :D ), ale predsa len som neodolala krásnemu náhrdelníku za 150 Kč. Musel byť môj :) 

Čo máte Vy nové? Stereotypná nuda v živote, či žijete vzrušujúci život? :)

Nový náhrdelník :)




 Moje 2 šaleňačky, s ktorými som bola celé leto v USA :)
























V kráľovstve krivých zrkadiel :)























Ach, jeden sen pre všetky ženy :D:D






Drink Swimming pool :) Bol vynikajúci!!!




Potrebovala som nejakú serióznu fotku celej postavy :) ( vyžadujú na letušku:D )

A toto len tak, pre vlastnú radosť :D

Páčia sa Vám fotky?

5 komentárov:

  1. Musím se zeptat, protože to vidím téměř denně, ale proč se všichni turisté fotí u té sprosté limuzíny Darling? =D

    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, ja som si az teraz vsimla, co je tam napisane :D:D Kamoska sa chcela strasne vyfotit pri limuzine, tak som ju v tom nechcela nechat samu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky, tiež by som konečne chcela navštíviť Prahu, plánovala som tento rok, no nevyšlo to, tak hádam budúci! ^_^ A držím palce, nech ti práca letušky výjde, musí to byť skvelé (teda, pokiaľ sa človek nebojí lietania a výšok ako ja :D)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, tak snáď Ti to vyjde čoskoro :) Praha je moja srdcovka :) Tak uvidíme, či ma to ešte bude držať a či to vôbec vyjde :)

      Odstrániť
  4. cenim si ze nemas chlpky v nose

    OdpovedaťOdstrániť