piatok, 20. februára 2015

2.časť- Aspen, Colorado

Áno, čítate dobre.. Sama neverím tomu, že som tam bola. Ak si spomínate na film Blbý a blbší, tak potom viete veľmi dobre, o čo ide :) Takže sme leteli do vedľajšieho štátu Colorada do mesta Denver, tam sme si prenajali auto a ešte nás čakala trojhodinová cesta. Keďže som do Ameriky prišla len s malým kufríkom, bolo jasné, že nemám žiadne veci na lyžovanie. Tak som si všetko vypožičala..Boli sme tam 5 dní..Ja som lyžiar začiatočník, takže moje lyžovanie nebolo žiadne rýchle a zběsile, ale zišla som dole aj fakt strmými svahmi a aj takými skôr pre pokročilých, no ale prežila som :) V Aspene bola všade krásna výzdoba a večer to vyzeralo neskutočne, mala som pocit akoby zas boli Vianoce. Sushi som sa tam ojedla až až..U nás na Slovensku som ešte nikdy nebola na sushi, prvýkrát som ho jedla vlastne v Prahe a odvtedy ho milujem, ale väčšinou ho jem len v zahraničí :) Doma nemám koho na to nalákať, lebo buď to ľudia ešte nejedli alebo im to nechutí. Posledný deň som nelyžovala a mala som čas sama pre seba, tak som len tak pozorovala ľudí z kaviarničky a prechádzala sa po mestečku a cítila sa fakt božsky, slniečko krásne svietilo, človek nemohol mať zlú náladu :) Som rada, že som tam bola a určite chcem ešte Aspen navštíviť !!! Najlepšie na tom je, že ja som ešte ani nebola lyžovať v Tatrách, len tu na okolitých kopcoch..Takže ešte plánujem túto zimu navštíviť Tatry a zahájiť prvú jazdu :)

Čo Vy, lyžujete? Kam radi chodíte lyžovať? 









 Absinthe Sunday :)




Ceny ????















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára