nedeľa, 22. februára 2015

Breakfast smoothie

Dobré ránko, snažím sa deň začínať zdravo, dnes napríklad vynikajúcim smoothie Frisky Sour inšpirovaným podľa skvelej knihy Miracle Juices, ktorú som ulovila v thrift shope v Aspene za 2 doláre!!!           
                      
      Radosť žiť :)

Potrebujeme (na 2 väčšie poháre):
1 papáju
1 grapefruit
maliny (ja som použila mrazené)
limetky (náhrada citrón)
voda (asi 1 pohár, podľa toho, aké to chcete husté)

Bohužiaľ som nemala grapefruit, tak som použila pomaranč a mandarínku...














Ani limetka sa u nás doma nenašla :)


                                 Odporúča sa piť pri prvých príznakoch nachladenia a chrípky...


   Tak čo, vyskúšate ho? Robíte si vôbec doma smoothie? 

                  Ja som už závislá :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára