nedeľa, 22. februára 2015

My style

Dúfam, že trávite víkend pohodovo a relaxačne .. Ja som dnes bola na zabíjačke, tak som tam trochu pomáhala :) Chcem Vám ukázať zas niečo z môjho štýlu.. Škoda, že nemám niekoho, kto by ma fotil, len jedna kamoška vie, že mám blog, ale jej sa veľmi nechce ma fotiť.. Ach, tak snáď ju nejak prehovorím, aby ma vyfotila vždy, keď sme spolu :) A doma zas otravujem brata, aby ma vyfotil .. Potrebujem niekoho, kto to bude robiť s ochotou :)

Hlásia sa nejakí záujemcovia z okolia Košíc a Trebišova??







Dostala som nový dáždnik od mamičky :)


Na kávičke v Lobby :)




V Košiciach na Hlavnej :)



Šál a čiapka z New Yorku :) Som rada, že tam bola v sepmtebri taká zima, že som bola donútená si kúpiť tento set, inak by som ho nemala ..





Trebišov :)

Chceli by ste vidieť môj šatník?? Všetko oblečenie, topánky a kabelky..?? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára