streda, 18. februára 2015

Som späť a chcem byť pravidelná blogerka:D

Ahojte všetci, neuveríte, ja taká závisláčka na blogovom svete, som neklikla na žiadny blog už pár týždňov !!! Aj som sa úplne vykašľala na svoj..Sústredila som sa na skúšku, tak som sa veľa učila a zabralo mi to neskutočné kvantum času :/ Ale stihla som aj presne pred mesiacom odísť do Ameriky, ako som plánovala, bohužiaľ len na 2 týždne, ale stálo to za to! Ďakujem Bohu, že žijem svoj život a že mi dáva do cesty možnosti, ktoré naplno využívam. Samozrejme mám aj pár nových kúskov v šatníku a najviac nadšená som z kožených čižiem, boli najlepšia kúpa, a pritom som rozmýšľala, či sa mi ich oplatí kúpiť, keďže zima na Slovensku je taká nijaká, ale zima nakoniec prišla a odkedy som si ich kúpila, nedám na nich dopustiť! Vonku krásne hrejú nôžku, ale vo vnútri musím rozopínať zips, lebo mi je v nich teplo, keďže sú vyteplené zvnútra :) Neskutočne sa mi páčia a presne také som hľadala už dlho, až som ich nakoniec objavila a pasujú mi k mojej čierno-zlatej kabelke, ktorú som si kúpila v lete. A konečne som si kúpila nový mobil !!! Lebo môj mi v zahraničí odišiel.. A vo veľa situáciách som si pomyslela, že teraz by sa mi zišiel nejaký smarfón aj s internetom. Či už na zisťovanie rôznych informácií, uržanie kontaktu s priateľmi atď. Myslela som si, že nespadnem do toho nonstop internetového sveta..Ale bez smartfónu sa proste nedá existovať v dnešnej dobe a hlavne pri cestovaní je to nevyhnutný pomocník a v Amerike, keď mi odišiel mobil, to bolo jasné znamenie, že nový mobil potrebujem.. Každý tam má iPhone a ja taký zarytý odporca iPhonov kvôli slabej výdrži batérie a popraskaným displejom, som nechcela iPhone ani zadarmo :D Ale zrazu som ho začala chcieť..Brat si kúpil ešte pred Vianocami a tak som ho pozorovala a získavala info, že ako je s ním spokojný. Taktiež kamoška dostala na Vianoce iPhone 5s a mne sa úplne zapáčil. Tak som si ho kúpila aj ja a som úplne spokojná :) Ten mobil je proste vymakaný a predčil moje očakávania. Je síce brutal drahý, ale neľutujem, lebo fakt ten mobil stojí za to, reaguje bleskurýchlo, ani raz nesekol a každým dňom ma prekvapuje niečím :) Fotky, ktoré pridávam, nie sú extra kvalitné, lebo sú fotené digitálnym foťákom, zišiel by sa samozrejme nejaký nový, lepší, ale iPhone tak kvalitne fotí, že ani nad tým neuvažujem a budem naďalej používať mamkin foťáčik v prípade núdze :D 

Aký mobil máte Vy? Ste s ním spokojní alebo snívate o nejakom inom? 





Serious face :D

 Majú super hrubú podrážku, sú teplučké a presne mi pasujú ku kabelke, lepšie a krajšie by som si  nevedela predstaviť :D



Ďalší príspevok bude ZAJTRA a a bude o tom, kde som bola v Amerike a čo som tam robila :) 

Pekný slnečný deň všetkým mojim čitateľom :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára