štvrtok, 19. februára 2015

Výletík do USA- 1.časť Phoenix, Arizona

Takže som zistila, že ja sa asi musím takto stále namotivovať a sľúbiť Vám, že kedy pridám nový článok a potom sa z toho nemôžem vykrútiť, lebo by mi svedomie nedalo spať :D Presne 18.januára som sa ráno na svoje narodeniny zbalila do maličkého carry on kufríka a vyrazila vlakom do Frankfurtu.  Cestovala som celý deň a celú noc, potom som ráno letela do Philadephie 7 a pol hodiny a ešte ďalšie 4 a pol hodiny letu do Phoenixu na západ Ameriky. Masaker...Cestovala som skoro 2 dni, než som sa tam dostala. Ale stálo to za to :) Išla som navštíviť priateľa, ktorý tam pracuje. Vôbec som si predtým nepozerala fotky, ako to tam vyzerá, takže som ani netušila, čo mám okrem kaktusov a púšte čakať. Bolo tam krásne teplučko, všade nádherné vysoké palmy a kaktusy. Phoenix je rozsiahle moderné vyspelé mesto a je sídlom indiánskych rezervácií. Podobne ako na Floride, sú tam obchody, reštaurácie, kiná a nákupné centrá rozťahané, takže bez auta je človek stratený. Štát Arizona je podľa mňa v skvelej oblasti Ameriky, je tam skoro celý rok teplo a hneď vedľa je California a dole Mexiko, škoda, že som ich nestihla navštíviť, tak nabudúce, lebo do Phoenixu určite ešte plánujem ísť, možno aj na leto. Za tie 2 týždne som zažila toho dosť, bola som tam na túru v Camelback Mountain, v úžasnom mestečku Scottsdale, chodila som do fitka, vylihovala pri bazéne, trošku nakupovala a užívala si a nasávala tú pozitívnu americkú atmosféru. Po 5 dňoch tam mi priateľ povedal, že má pre mňa prekvapenie, dal mi letenku do ruky a leteli sme do iného štátu...Kam??

Dozviete sa zajtra :) 

Dúfam, že sa Vám fotky budú páčiť..A napíšte mi, kam by ste radi vycestovali, aká destinácia je Vaším snom :)

Pošťastilo sa mi letieť po prvýkrát v živote prvou triedou, krásny darček k narodeninám :) Bolo to bombové, cítila som sa ako princezná :D Ten pocit prajem každému !!! To musíte zažiť..

















LA čaká na mňa !! Ach :) I am coming this year :D

Tu už začínajú fotky zo Scottsdale:




Indián vyrezávaný z dreva, vyzeral ako skutočný ! 

Bolo tam cez 100 galérií, my sme boli asi tak v 20tich :D Za celý život som v toľkých nebola ako tam za jeden deň :)




1 komentár: