streda, 18. marca 2015

Birmingham

Ahojte! Momentálne sa nachádzam v Anglicku u kamošky už tretí deň, ktorá tu žije a mala v októbri bábätko- dievčatko, tak sa bábätkujem a užívam si to teda :) Som tu na týžden, čiže do utorka .. Zajtra sa chystáme do obchodov a ja sa neviem dočkať :) Tie ceny tu sú úžasné!!! Bola som v Anglicku už predtým, a to v Londýne na týžden, keď som mala 15 a v Chesteri na celé leto, keď som mala 18..Ten čas tak letí!

Boli ste niekedy v Anglicku? Kde presne? Čo sa Vám najviac páčilo?  







              Malá princeznička :)

2 komentáre:

  1. Super článok ja som bola tiež v Londýne ale to pred pár rokmi myslím že 3 a momentálne žijem v Anglicku už 7 mesiacov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och tak tam by som chcela ísť :) Vždy sa mi páčili domy/byty ako na druhej foto a tajne dúfam že v takom raz budem bývať :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť