štvrtok, 19. marca 2015

Nové kúsky

V Anglicku som sa trošku rozšupla, ceny boli výhodné a oblečenie bolo krásne, tak som neodolala :) Nakúpila som vlastne len v 2 obchodoch, a to Primark, kde som bola po prvýkrát a potom v Select, ktorý som nepoznala, ale vychytala som dobré zľavy. Takže na jar som vybavená. Zháňala som nejaké prechodné čižmičky, ale nenašla som. Ešte na letisku som našla voňavku, ktorú už dlho chcem, len za 23 libier, Dolce&Gabanna- L'imperatrice, tú vôňu zbožňujem! 

Aká je tá Vaša vôňa? Kde najradšej nakupujete? 






Malú čierno-zlatú kabelku som už dlho zháňala a konečne našla :)

Kúpila som ešte červené sako, to som však zabudla vyfotiť :D A včera som si pretriedila šatník, tak sa cítim lepšie a chcem to predať za úplne lacno, nech sa toho zbavím.. Mali by ste záujem o niečo? Asi to dám na Facebook, tak kto chce, nech si pridá za priateľa Veronikin Šatník, potvrdím každú žiadosť a ja Vám tam cez víkend hodím fotky oblečenia, zimného aj letného :-)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára