štvrtok, 2. apríla 2015

Outfits

Mám tak strašne veľa času a využívam ho tak neefektívne, karhám sama seba za to, že nič nerobím, ani tu neprispievam..Asi to bude tým počasím, že človek nemá motiváciu nič robiť..A čo by som chcela robiť? Blogovať, sledovať blogy, písať komenty, cvičiť, robiť veci do školy, dôkladne poupratovať atď. Namiesto toho už druhý deň len prokrastinujem..Alee urobím tento príspevok a idem urobiť niečo do školy, tu Vám sľubujem :D Pred pár dňami som skúšala nejaké outfity s novými vecičkami, aké topánky a kabelky k tomu pasujú, tak popozerajte a posúďte.. Je mi aj ľúto, že ma nemá kto fotiť, sem-tam ma odfotí brat, ale nechcem ho otravovať, neviem, ako to tie blogerky robia, že ich vždy má kto fotiť a nemajú s tým problém :D:D A kamošky tiež nechcem otravovať a hanbím sa fotiť niekde vonku na ulici aj tak :D Snáď sa to časom zlepší a možno k tomu prispeje aj fakt, keď budem žiť niekde v zahraničí, kde sa ľudia nad tým nepozastavujú a bude ma fotiť nejaká ochotná kamoška alebo preochotný priateľ, ktorý bude mať pre toto pochopenie :D 

Ako trávite dni Vy? Stíhate robiť všetko a hlavne chce sa Vám? Akú máte motiváciu?

P.S. Konečne som nafotila veci, čo nenosím a dala na Facebook, tak môžte si tiež niečo uchmatnúť :). Meno tam mám Veronikin Šatník


Nové červené sačko z Primarku









Nová mikinka :)



1 komentár: