sobota, 2. mája 2015

5 days in Dubai

Ahojte, ako vždy čas uteká a ja nič nestíham, mám milión vecí do školy, učenia, dopísať bakalárku atď. Ale ani to mi nebránilo v tom, aby som išla zas na výletík :D Bolo to úplne neplánované , lebo som dostala nečakané pozvanie od kamošky :) Volala mi utorok večer, či nejdem s ňou do Dubaja a štvrtok večer sme už cestovali :D Milujem takéto akcie..až keď sme pristáli, som uverila tomu, že som tam, celý čas pre mňa bolo neuveriteľné, že tam vážne idem. Keď som niekde začula Dubaj, tak som si pomyslela, že to je len pre boháčov a ja sa tam dostanem niekedy v ďalekej budúcnosti, možno ani nikdy, keď som vedela, aké je tam všetko drahé. A zrazu bum, idem tam :D Áziu som plánovala až na budúci rok, ale vyšlo to skôr :) Už na letisku sa to všetko začalo, kde som videla, ako to tam udržiavajú, všetko vyblýskané, krásne čisté, harmónia a pokoj. Poďme k fotkám, pri tých Vám to bližšie objasním, aké to tam všetko bolo a čo som zažila :) Zatiaľ je to asi top miesto, kde som bola, kde sa mi najviac páčilo, čo sa týka všetkého :) Na dovolenku je to fakt skvelá voľba !! Jedlo bolo všade tak čerstvé a tak chutné, že sa to ani nedá opísať..Zbožňujem čistotu, takže tým u mňa získal Dubaj veľa bodov a celkovo si veľmi dávajú na všetkom záležať.Ach, dúfam, že sa tam ešte vrátim :)






Leteli sme s Qatar Airways, čo teda bolo zatiaľ najlepšia a najkrajšia spoločnosť, akou som letela :)

Všímajte, na letisku bola Miestnosť na modlenie a Miestnosť na meditáciu :) Zvedavosť mi nedala a musela som tam nakuknúť, boli tam lavičky a umývadlá :D Našťastie tam nikto nebol..


V Budha bare

 Tu sme bývali :) Ževraj najvyšší hotel na svete :D


Boli sme na pláži pri hoteli Atlantis, minulý rok v septembri som bola pri tomto hoteli na pláži na Bahamách, tento rok v Dubaji ..môj život je niekedy ako sen :D 




S kamošmi :)

 Cavalli club bol najkrajší a najluxusnejší klub, aký som zatiaľ videla..

Na WC-ku bola žehlička na vlasy, skoro sme odpadli :D Po prežehlení vlasov sme sa hneď cítili lepšie :D


V Dubai mall

Kde bolo aj obrovské akvárium, klzisko a všetko možné..

Pred hotelom

Jeden z top zážitkov v mojom živote bolo navštíviť púšť..Bolo to nádherné a oslobodzujúce len tak si pobehať po pieskových dunách :)


Cavalli club, s červeným kobercom na vstupe ..ako pre celebrity vážne :)


Kde je môj šejk ? :D:D:D

Jazda autom bola fakt šialená a podľa mňa nebezpečná, celý čas som sa bála, či sa nevyvrátime alebo nezapadneme, ako sme videli jedno autíčko po ceste..Jazda bola niečo ako rollercoaster alebo húsenková dráha..Hruuuza..Nič pre mňa :D Celú cestu som strašne kričala a nadávala od strachu :D



Boli sme na ťavej farme, kde sme kŕmili ťavy a hladkali ich :)



Výhľad z výťahu...

Ďalším top zážitkom bolo stretnutie s delfínmi v Dolphin Bay:)

Delfína som mohla pobozkať, objať a aj som s ním tancovala :)

Nádherne vysoko skákali :)

Kamarát oslavoval 30 rokov, tak sme mu kúpili fajnú čokoládovú tortu a dali napísať venovanie, že má len 20 :) Veľmi sa potešil :D

Takto dopadlo naše jedenie torty.. Začali sme sa s ňou ohadzovať, izba vyzerala ako po výbuchu a my ako sme vyzerali, tak to nie je zverejniteľné :D:D


Všímajte párik..Niekoré ženy tam boli úplne zahalené tak, že im nebolo vidieť ani oči..Neviem ako môžu takto dýchať a vidieť niečo, je to hrozné..:/ Nemám nič proti zahaleniu tela, ale tvár by mala byť odkrytá, je to potláčanie osobnosti človeka si myslím..Neviem si ani predstaviť, ako sa musí cítiť tá žena, keď je v spoločnosti..Ale ony sú na to už asi zvyknuté..


Výhľad z 34.poschodia, z našej izbičky

 Let me see those beautiful people :D

 Výhľad zo 72.poschodia hotela.. Dychberúci !!!

Prístav/Marina..Všímajte obraz šejka na budove :D:D





Najvyššia budova na svete !! Burj Khalifa..168 poschodí..Neboli sme tam bohužiaľ, lebo kamarátka sa bojí výšok :D Ale nabudúce, keď sa ešte dostanem do Dubaja, už určite pôjdem..



Takto si predstavujem mesto, ktoré ma úplne očarí po všetkých stránkach :) 
New York bolo moje vysnívané miesto navštíviť, ale vôbec ma tak neočaril ako Dubaj, o ktorom som ani nesnívala, že ho navštívim..

Ktoré je Vaše vysnívané miesto a kde sa Vám zatiaľ najviac páčilo?




5 komentárov:

  1. Ahoj Veronika,ja som najviac zatazena na Mallorcu,tam sa snazim chodit co najcastejsie...ale velmi rada by som videla aj Dubaj a teraz si ma svojimi fotkami navnadila este viac :-D takze aby som zacala setrit...mozem sa opytat,si tam sla za nejakymi kamaratmi,kt.tam ziju,ci len tak ste sa vybrali s kamoskou?? Pekny dnik prajem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm, na Mallorke musí byť krásne :) Určite to musíš vidieť na vlastné oči :) Kamoši mojej kamarátky tam chodia dosť často kvôli práci, takže dobre to tam poznajú a oni pre nás robili program, lebo my sme vôbec nevedeli, kde, čo a ako :D Je tam veľa miest kam ísť !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paraada,tak to je super,ze ste mali takych "sprievodcov" co vam ukazali co a ako :-) noo myslim,ze Dubaj to v buducnosti naozaj isti ;-) inak velmi pekne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Tak držím palce, nech ti to čoskoro vyjde :)

      Odstrániť
  4. A este som zabudla,ze dobry napad s tou zehlickou na vlasy na WC v tom podniku... :-D to by som urcite tiez vyuzila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť