piatok, 8. mája 2015

Ananásovo-špenátové smoothie

Na dnešné raňajky si moje telo pýtalo zas niečo zdravé a na internete som videla nápad na ananásovo-špenátové smoothie. Špenát si často robím s banánom, ale s ananásom som ešte neskuúšala, tak dnes bola premiéra :) Určite je to lepšie a zdravšie s čerstvým ananásom, ale mne postačila aj konzerva..Takže potrebujete: špenát, ananás(pokrájaný na malé kúsky), šťava z neho(ak máte konzervu),pridala som aj pol pohára čistej vody. Yum Yum..Vypila som 2 poháre a mám energie na rozdávanie :) Pečivo sa snažím obmedzovať, vlastne ho skoro vôbec nejem a takisto jesť veľa ovocia a zeleniny. Keďže doma nám už všetko došlo, zas musím ísť na ovocíčko-zeleninový nákup :) Toto musím mať stále doma, inak sa cítim nesvoja :DD

 Ako to máte Vy? Jete veľa ovocia a zeleniny?





1 komentár:

  1. Teda to vypadá naprosto úžasně! Ananas doma mám tak je jen škod, že ten špenát ne\.-\)
    Dříve jsem působila na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz ale založila jsem si nový blog www.cathyvita.blogspot.cz kde momentálně probíhá giveaway:-)
    Začala jsem sledovat tvůj blog a Byla bych moc ráda, kdyby ses stala mým pravidelným čtenářem:-)

    OdpovedaťOdstrániť